Min første to etagers kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Trolde_mor

Hold da op, ser da super godt ud Roserne er super godt lavet *smasker* bliver helt lækkersulten.. Hvad er der i? hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

quity

eirene skriver:

Øhm lidt tror jeg. Det lyder ihvertfald som om det er hurtigere end den måde jeg laver dem på...

Jeg kan prøve at få lagt billeder ind af hvordan jeg laver roserne, så er det nemmere at forstå...

Anmeld

8. juli 2010

quity

Hold da op, ser da super godt ud Roserne er super godt lavet *smasker* bliver helt lækkersulten.. Hvad er der i? hehe

Der er et lag jordbær-kvark creme og et lag vaniliecreme med chokolade stykker i.

Lad være med at bruge denne sammensætning, det bliver for sødt/kvalm...

Ville ha haft skildpadde creme i, men forsøgte tre gange, men det ville ikke piskes stift.

Anmeld

8. juli 2010

susser83

Super flot kage

Anmeld

9. juli 2010

Trolde_mor

quity skriver:

Der er et lag jordbær-kvark creme og et lag vaniliecreme med chokolade stykker i.

Lad være med at bruge denne sammensætning, det bliver for sødt/kvalm...

Ville ha haft skildpadde creme i, men forsøgte tre gange, men det ville ikke piskes stift.

Lyder ellers som nogle lækre cremer, men ja, kvark og vaniliecreme kan måske godt blive lidt for kvalmende.

Er ellers lækkert med et sødt lag og så noget frugt

Herhjemme er vi super glade for chokomouse med banan ovenpå imellem kagebunde

Anmeld

9. juli 2010

puttecolle

quity skriver:

Som overskriften lyder så forsøgte jeg mig på en to etagers kage...

Er nogenlunde tilfreds med den, der er bare nogle småting der drillede mig, men hva pokker. Øvelse gør mester...

jeg står og skal holde barnedåb og ved simpelhen ikke hvad jeg skal lave af kage men hvordan gøre du det? og hvad er det hvide og bruger du masipan?

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Hold da op den er virkelig flot. 

Anmeld

9. juli 2010

quity

puttecolle skriver:

jeg står og skal holde barnedåb og ved simpelhen ikke hvad jeg skal lave af kage men hvordan gøre du det? og hvad er det hvide og bruger du masipan?

Det hvide er MMF (marsh mallows fondant) smeltet skumfiduser. Opskriften står vist herinde et sted.

Til min datters barnedåb, lavede jeg kagen som hendes dåbskjole med de samme detajler som var på den rigtige dåbskjole.

Anmeld

9. juli 2010

puttecolle

quity skriver:

Det hvide er MMF (marsh mallows fondant) smeltet skumfiduser. Opskriften står vist herinde et sted.

Til min datters barnedåb, lavede jeg kagen som hendes dåbskjole med de samme detajler som var på den rigtige dåbskjole.

oki hvordan har du de ider?

Anmeld

9. juli 2010

quity

puttecolle skriver:

oki hvordan har du de ider?

Jeg har fået inspiration fra bla. denne side og ellers har jeg søgt på nettet efter kagedekoration, både danske og udenlanske sider.Og jeg siger dig der er mange flotte kager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.