3D/4D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Angelspot

Jeg vil meget gerne have lavet en 3D/4D scanning af min baby, når den tid kommer. Jeg synes det kunne være utrolig sjovt og fantastisk at se mit barn inden han/hun kommer ud. Jeg hører forskellige meninger fra familie og venner, så nu er jeg kommet lidt i tvivl.

Er der nogen der har prøvet det, har i været glade og tilfredse, eller har i fortrudt? Bliver glæden af at se sit barn for første gang mindre, når man har set det på forhånd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Turtles

Jev fik en 3D scanning, men det var desværre penge lige ud af vinduet. Vi fik ikke nogle særlige gode billeder ud af det. Og dvd´en var da okay, når man kunne stoppe billedet og se ordenligt efter. Han lå med en hånd op foran ansigtet. Vi fik dog bekræftiget kønnet. Men det er jo forskelligt fra person til person, og hvordan baby ligger. Jeg vil ikke bruge penge på det en anden gang.

Håber du får en bedre oplevelse hvis du vælger det

Anmeld

8. juli 2010

trine3112

Jeg synes det var det hele værd. Havde en rigtig god oplevelse og syntes, vi fik nogle fine billeder med hjem. Blev scannet i uge 28. Vedhæfter et billede.

Mener at hvis der ikke bliver gode billeder (ungen ligger forkert) så får man en ny tid til ny scanning.

Pøj pøj med det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Angelspot

Hvor er det et dejligt billede, det er heldigt at ansigtet er til at se. Men det er jo fedt at man kan få en ny tid hvis ikke baby ligger rigtigt.

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

Her var vi også til 3D scanning i uge 27, og det var bare sådan en fantastisk oplevelse. Hvis baby ligger forkert får du gratis en ny tid, for du betaler jo rimelig meget for det.

Jeg syntes overhovedet ikke at glæden blev mindre af at have været til 3D-scanning, tværtimod vil jeg side. Jeg kunne slet ikke vente med at få ham ud efter scanningen Og så er det ret sjovt at sammenligne nu hvor han er her, med billederne fra scanningen.

Vedhæfter et par billeder af vores 3D-scanning af Lauritz:

Anmeld

8. juli 2010

CamillaT89

Jeg er også rigtig glad for, at jeg valgte at købe en 3Dscanning. Det var simpelthen alle pengene værd, så det vil jeg varmt anbefale.

Du kan se billeder i mit fotoalbum, hvis det er  

Anmeld

8. juli 2010

misslea

linselouise skriver:

Her var vi også til 3D scanning i uge 27, og det var bare sådan en fantastisk oplevelse. Hvis baby ligger forkert får du gratis en ny tid, for du betaler jo rimelig meget for det.

Jeg syntes overhovedet ikke at glæden blev mindre af at have været til 3D-scanning, tværtimod vil jeg side. Jeg kunne slet ikke vente med at få ham ud efter scanningen Og så er det ret sjovt at sammenligne nu hvor han er her, med billederne fra scanningen.

Vedhæfter et par billeder af vores 3D-scanning af Lauritz:

GUD hvor er det nogle gode billeder.... og hvor er han FIN!!!

Vi skal have vores 3d/4d scanning på lørdag, og vi kan næsten ikke vente!!!

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

misslea skriver:

GUD hvor er det nogle gode billeder.... og hvor er han FIN!!!

Vi skal have vores 3d/4d scanning på lørdag, og vi kan næsten ikke vente!!!

Tak -Jeg er også bare glad for dem!!

Kan godt forstå at du glæder dig, det er bare sådan en speciel oplevelse!

Anmeld

8. juli 2010

misslea

linselouise skriver:

Tak -Jeg er også bare glad for dem!!

Kan godt forstå at du glæder dig, det er bare sådan en speciel oplevelse!

Så han ud som på scanningsbilleder, da han kom ud???

Og kunne I se, om han lignede/ligner en af jer???

Er nemlig meget spændt på, hvor meget vi kan genkende os selv i hende, når vi ser scanningsbillederne!!

Anmeld

8. juli 2010

lucas<3

heej..

jeg fik en 3d skanning af min mor og det er jeg glad for jeg fik, jeg syns at det var alle pengene værd, jeg kan klart anbefale det..

tror jeg fik 50 billeder og jeg syns de alle var gode..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.