Sure løg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

AnneBJ

Overskriften hentyder til mig selv! For søren da, er helt ved siden af mig. Enten er jeg sur og/eller på randen af gråd, eller også er jeg bare træt, træt, træt... der skal intet til før alt er galt, og selvom jeg er bevidst om det, og prøver at blive "god igen" ret hurtigt, kan jeg ende med at sidde og surmule i flere timer... Har jeg fx gjort her til aften, og hvor er det kedeligt og destruktivt!

Satser på det bare er hormoner der raser, enten pga. mens, eller allerbedst en lille bebs, og har ondt af min stakkels kæreste som får kappet hovedet af hver gang han ikke har læst mine tanker inden han vover at åbne munden..
Tror bare jeg finder min seng nu, og håber imorgen bliver lidt bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
AnneBJ skriver:

Overskriften hentyder til mig selv! For søren da, er helt ved siden af mig. Enten er jeg sur og/eller på randen af gråd, eller også er jeg bare træt, træt, træt... der skal intet til før alt er galt, og selvom jeg er bevidst om det, og prøver at blive "god igen" ret hurtigt, kan jeg ende med at sidde og surmule i flere timer... Har jeg fx gjort her til aften, og hvor er det kedeligt og destruktivt!

Satser på det bare er hormoner der raser, enten pga. mens, eller allerbedst en lille bebs, og har ondt af min stakkels kæreste som får kappet hovedet af hver gang han ikke har læst mine tanker inden han vover at åbne munden..
Tror bare jeg finder min seng nu, og håber imorgen bliver lidt bedre...

Jeg kan trøste dig med at du ikke er alene om at være en kælling i disse dage Har også den korte lunte i brug i øjeblikket - og det er pms Det går over igen

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kender godt de der dage... Sådan noget møg altså.

Håber du har det bedre i morgen. KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.