hihi, må bare lige læsse min glæde af på jer..
Min lillebror på to smelter bare mit hjerte hver gang jeg er hjemme ved dem, hvilket jeg er flere gange om ugen!! Men så her til aften kommer jeg ind af døren, og da han ser mig så det første han gør er at SMILE over hele hovedet, og ved slet ikke hvor han skal gøre af sig selv, men efter nogle minutter hvor begejstringen er kommet lidt ned igen får jeg en stor krammer, ÅHH så dejligt!! 
Og så skal han op og sidde ved mig, så finder han en ørering på bodret og siger så, jeg vil have den i!! Så siger jeg så, jamen det kan du ikke, fordi du har ikke huller i ørene! Så siger han, det var mads engang haft (jeg ved virkelig ikke hvem mads er) Nå siger jeg så, skal du også have det, efterfølgende af ( det er jo kun piger der har det) JA, det skal jeg når jeg kommer i børnehaven!!! Hahahaha 
De begynder sku tidligt de små!
Så sidder vi også og snakker om min baby inde i maven! (hvilket vi rigtig tit gør, da det interessere ham rigtig meget) Og idag faldt snakken så på mad til babyen! Hvor jeg siger til ham at det kommer ud af brysterne! Skal den så have vandmelon siger han. (han har selv lige spist det) Neeej siger jeg, den får kun mælk når den er så lille.. MÅ JEG SMAGE siger han så, Ahhr det er babyens mad, og du er jo ikke en baby.. hihihi
Åhh jeg elsker min lillebror!!
bare lige et glædes udbrud her fra, god aften til alle..
nu skal jeg ud og putte ham i seng! 
Anmeld