Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lille troldemus
Hvor er hun bare skøn på nr. 2 billede. Der er absolut ingen tvivl. Hun er en flækket træsko. Glæder mig til at se det live.
Måske I kan komme forbi i næste uge.. vi kan bare sidde på terrassen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lille smiletrut
Der er ikke noget bedre end når ens børn smiler
Hun er bare lækker.. Malou er også begyndt at smile.. Mest til hendes æsel der spiller musik, men også til sin moar..
dorthemus skriver: Runa smiler JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....altså hun er i fuld gang med at finpudse teknikken, men det er helt sikkert smil der sidder på hendes ansigt nu Hun smiler til hesten, der spiller en melodi, til væggen, ind i sofaen, til den plet bag ved mig, som kun hun kan se, OG så til mig selvfølgelig...selvom hun er liiidt næring med dem, synes moren Hvor er det bare skønt, jeg har sådan higet efter dem og jeg top glæder mig til alt det andet jeg har i vente...juhuuuu
Runa smiler JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....altså hun er i fuld gang med at finpudse teknikken, men det er helt sikkert smil der sidder på hendes ansigt nu
Hun smiler til hesten, der spiller en melodi, til væggen, ind i sofaen, til den plet bag ved mig, som kun hun kan se, OG så til mig selvfølgelig...selvom hun er liiidt næring med dem, synes moren
Hvor er det bare skønt, jeg har sådan higet efter dem og jeg top glæder mig til alt det andet jeg har i vente...juhuuuu
Hvor er hun dog skøn
ihh hvor er hun dog skøn Dorthe. fandt lige disse, ligner hende slet ikke mere synes jeg.
P.s Clara er ved at være rask.
maise
Årh det lækre LÆKRE barn Nu sidder jeg IGEN og tænker på en lillesøster til Oliver... Runa altså, hvad du dog snart ikke bliver 'skyld' i, he he
Ej hvor er det SKØNNE billeder! Og der er bare ikke noget mere fantastisk end det første smil. Og man kan slet ikke få nok. Man er klar til at stå på hovedet hvis det får ens baby til at smile Så kan du glæde dig til første gang hun griner helt nede fra maven
Ej, hvor dejligt og hvor er hun skøn . Babysmil er stort . Så hører man lige et moderhjerte smelte
Astasmor skriver: årh hvor er hun da bare dejlig som hun ligger der og smiler. her er et af en af asta marias første smil lige vågnet og det hele.
årh hvor er hun da bare dejlig som hun ligger der og smiler.
her er et af en af asta marias første smil
lige vågnet og det hele.
Årh hun er også sød...Runa vågner også med et smil
Caroline86 skriver: årh Hvor er det bare skønt søde! Bare vent... du har MASSER af dejlige smil til gode
årh
Hvor er det bare skønt søde! Bare vent... du har MASSER af dejlige smil til gode
Jeg kan næsten ikke vente
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128