Smiiil ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Vial

Lille troldemus

Hvor er hun bare skøn på nr. 2 billede. Der er absolut ingen tvivl. Hun er en flækket træsko. Glæder mig til at se det live.

Måske I kan komme forbi i næste uge.. vi kan bare sidde på terrassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Tullebobs

Lille smiletrut

Der er ikke noget bedre end når ens børn smiler

Anmeld

7. juli 2010

Maria.

Hun er bare lækker.. Malou er også begyndt at smile.. Mest til hendes æsel der spiller musik, men også til sin moar..

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Runa smiler JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....altså hun er i fuld gang med at finpudse teknikken, men det er helt sikkert smil der sidder på hendes ansigt nu

Hun smiler til hesten, der spiller en melodi, til væggen, ind i sofaen, til den plet bag ved mig, som kun hun kan se, OG så til mig selvfølgelig...selvom hun er liiidt næring med dem, synes moren

Hvor er det bare skønt, jeg har sådan higet efter dem og jeg top glæder mig til alt det andet jeg har i vente...juhuuuu

Hvor er hun dog skøn

Anmeld

7. juli 2010

Maise

ihh hvor er hun dog skøn Dorthe. fandt lige disse, ligner hende slet ikke mere synes jeg.

P.s Clara er ved at være rask.

maise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2010

klmf

Årh det lækre LÆKRE barn Nu sidder jeg IGEN og tænker på en lillesøster til Oliver... Runa altså, hvad du dog snart ikke bliver 'skyld' i, he he 

Anmeld

8. juli 2010

Barbamama

Ej hvor er det SKØNNE billeder! Og der er bare ikke noget mere fantastisk end det første smil. Og man kan slet ikke få nok. Man er klar til at stå på hovedet hvis det får ens baby til at smile  Så kan du glæde dig til første gang hun griner helt nede fra maven

Anmeld

8. juli 2010

MariaJ

Ej, hvor dejligt og hvor er hun skøn . Babysmil er stort . Så hører man lige et moderhjerte smelte

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

årh hvor er hun da bare dejlig som hun ligger der og smiler.

her er et af en af asta marias første smil

lige vågnet og det hele.

Årh hun er også sød...Runa vågner også med et smil

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

årh

Hvor er det bare skønt søde! Bare vent... du har MASSER af dejlige smil til gode

Jeg kan næsten ikke vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.