6 uger - og grynte/snorkelyd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.185 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Vidunderligeunger

... ved vejrtrækning og når hun skriger.

Er hun forkølet eller? Det er der ikke når hun bare trækker vejret helt normalt stille og rolig, også med næsen kun, men når hun skriger eller trækker vejret hurtigt, så laver hun den der snorke/grynte lyd...

Hvad kan det være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

... ved vejrtrækning og når hun skriger.

Er hun forkølet eller? Det er der ikke når hun bare trækker vejret helt normalt stille og rolig, også med næsen kun, men når hun skriger eller trækker vejret hurtigt, så laver hun den der snorke/grynte lyd...

Hvad kan det være? 

Dengang Liam havde det, vidste det sig at være bronkitis.

Men nu hun er flaskebarn og får MME, så får de rigtig nemt mælkeslim til at sidde i de øverste luftveje, det er ikke noget af betydning Hvis det er det, det går væk helt af sig selv

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Dengang Liam havde det, vidste det sig at være bronkitis.

Men nu hun er flaskebarn og får MME, så får de rigtig nemt mælkeslim til at sidde i de øverste luftveje, det er ikke noget af betydning Hvis det er det, det går væk helt af sig selv

sjovt overvejede at skrive til dig og spørge haha jamen så giver vi hende et døgn, hvis ik det er gået over - kommer hun til lægen  

Anmeld

7. juli 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

sjovt overvejede at skrive til dig og spørge haha jamen så giver vi hende et døgn, hvis ik det er gået over - kommer hun til lægen  

ps. du kan lige lægge mærke til om det kommer(bliver værre evt.) 5-10 min. efter spisetid, for så er det bare ganske ufarligt (mælkeslim)

Line Leksikon ved det hele

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

ps. du kan lige lægge mærke til om det kommer(bliver værre evt.) 5-10 min. efter spisetid, for så er det bare ganske ufarligt (mælkeslim)

Line Leksikon ved det hele

haha, ja det er godt jeg har lært dig at kende

hvis det så stadig er der et par timer efter hun har spist, kan det så stadig være mælkeslim?

Anmeld

7. juli 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

haha, ja det er godt jeg har lært dig at kende

hvis det så stadig er der et par timer efter hun har spist, kan det så stadig være mælkeslim?

Det kan det sagtens være, det er kun hvis det er konstant 24/7 du bør blive bekymret

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det kan det sagtens være, det er kun hvis det er konstant 24/7 du bør blive bekymret

jamen jeg ER jo allerede bekymret skruer lidt ned for det så, og ser et døgn frem

tak line leksikon kan jo lige så godt bare skrive til dig fremover haha. 

Anmeld

7. juli 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jamen jeg ER jo allerede bekymret skruer lidt ned for det så, og ser et døgn frem

tak line leksikon kan jo lige så godt bare skrive til dig fremover haha. 

Ja der kunne du have sparet indlægs tid

Men du må jo begynde at læse i en masse bøger, nu når du har min hårfarve, kan vi ikke have du mangler klogskaben

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Ja der kunne du have sparet indlægs tid

Men du må jo begynde at læse i en masse bøger, nu når du har min hårfarve, kan vi ikke have du mangler klogskaben

har faktisk en masse bøger - det er bare tit nemmere at spørge herinde sætter lige et billede på af den nye frits og farve

Anmeld

7. juli 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

har faktisk en masse bøger - det er bare tit nemmere at spørge herinde sætter lige et billede på af den nye frits og farve

JA TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.