hvordan er jeres aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

LotteN

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeres aften forløber når barnet/børnene er lagt i seng og der er ro?

Hvad laver du og hvad laver kæresten/manden som regel om aftenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

TbCp

Herhjemme står vi op kl 5 (manden) og kl 6 (mig) så når Liva er puttet ved 20-tiden er vi selv rigtig trætte.
Så som regel går aftenen med at komme i bad, lægge tøj frem til næste dag og så hopper vi under dynen og bruger en time eller to på tv, læsning, snak, computer og lign.

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tja det er lidt forskelligt. Enten tv/computer/bøger eller også snakker vi bare om vores dag. Henrik står op kl. 04 så han går tidligt i seng, hvor jeg gerne bliver oppe en time eller to mere

Anmeld

7. juli 2010

piap

Vi bruger aften på tv/computer eller snakker om dagen der er gået eller hvad vi skal i morgen osv... ligenu er det meget nemt med Regitze hun sover omkring kl 21 og står op kl 8-8:30 men jeg går jo også hjemme på barsel.... tror det bliver noget helt andet når vi starter op i Dagpleje

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

vi sidder nemlig meget foran hver sin computer og fjernsynet kørernde i baggrunden, så ville bare høre om det var såda nhos nogle af jer andre også....!

Anmeld

7. juli 2010

B&J

hihihi vi bruger også tv film eller computer... men desværre ikke så meget film for tiden vi elsker ellers og hygge med en god film ellers snakke vi om dage hygger og hvis vi sider på computeren sender vi altid søde beskeder til hinanden også selv om vi sidder og snakker

Anmeld

7. juli 2010

Bavianis

Hos os er det det samme som Jer andre kan jeg høre: TV kørende i baggrunden og jeg stener ofte på PC'en - hvis ikke Gregers har snatchet den.

Gregers maler sådan nogle små figurer (JA - som alle andre 12årige... ) og det gør han også i aften. Det er egentligt meet hyggeligt, så viser han mig hvordan han har malet dem, og spørger mig til råds om hvilke farver de forskellige afpillede kranier skal have. Hyggeligt

Anmeld

7. juli 2010

line melias mor

LotteN skriver:

vi sidder nemlig meget foran hver sin computer og fjernsynet kørernde i baggrunden, så ville bare høre om det var såda nhos nogle af jer andre også....!

sådan er det også herhjemme men vi syntes begge det er blevet for meget at det var hver aften så vi har aftalt at vi kan være på computeren om dagen(8vi går begge hjemme på barsel og så kan dagene godt blive rigtig lange når prinsessen sover) og aftenerne er til hygge i sengen og det holder vi egentlig meget godt. undtagen i dag f.eks hvor vi sidder pg spiller poker sammen

Anmeld

7. juli 2010

Turtles

Vi sidder ved hver vores computer, mens tv´et køre i baggrunden.

Eller også ser vi en film sammen.. Vi går begge hjemme, så vi får snakket sammen i løbet af dagen

Anmeld

7. juli 2010

3xM

vi sidder også rigtig tit ved comp. med tv i baggrunden.

K er meget aktiv i sin fritids interesse og krævende job så er hans måde at koble af på...

jeg er facebook og baby. dk aholic så jeg går hjemme hele dagen m sygmelding og snart barsel og nusser i hjemmet...

kan til tider rigtig godt tænke mig noget mere tid sammen, men er udelukkende fordi jeg er hjemme hele dagen og han kobler af sådan...jeg for ikke de store nye input som han gør....

tit ser vi en film sammen og han falder så i søvn ....

kunne ikke tænke mig det anderledes da han er rigtig god til at finde en balance mellem det hele så jeg ikke føler mig tilsidesat, og ellers siger jeg bare jeg har et behov og så er han aldrig ligeglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.