Diagnose søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Sujan

Sidder lige og ser programmet på DR1... Synes det er godt at de hjælper de familier men jeg sidder og hidser mig helt vildt op over at man er nødt til at deltage i et tv program for at finde en diagnose.. Den behandling burde man få automatisk... Dvs. Dem der ikke kan komme med eller ikke vil med i et tv program de kan ikke få den rigtige diagnose????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

karina1980

Sujan skriver:

Sidder lige og ser programmet på DR1... Synes det er godt at de hjælper de familier men jeg sidder og hidser mig helt vildt op over at man er nødt til at deltage i et tv program for at finde en diagnose.. Den behandling burde man få automatisk... Dvs. Dem der ikke kan komme med eller ikke vil med i et tv program de kan ikke få den rigtige diagnose????

det er en uhyggelig tanke, men tror desværre der er mamge der har det sådan, kender ihvertfald til 3 børn

Anmeld

7. juli 2010

mor_sabina

Er der nogen der kan opdatere mig om resultatet. Manden har overtaget fjernsynet med fodbold

Anmeld

7. juli 2010

Sujan

mor_sabina skriver:

Er der nogen der kan opdatere mig om resultatet. Manden har overtaget fjernsynet med fodbold

Hun havde noget det hed cfs syndrom.. Der er kun 65 i hele verden der har den sygdom

Anmeld

7. juli 2010

Fines mor

Sujan skriver:

Jeg vil give dig ret - det er utroligt! Faktisk er det også vigtigt hvis man på sigt skulle få brug for særlig hjælp fra ens kommune. Uden diagnose kan det være svært, for hvad skal de så skrive i deres papir. Sådan nogle mennesker har jeg mødt, og de syntes det var vanskeligt at få hjælp uden diagnose.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.