Afslag - eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Når jeg har været til samtale og fået afslag, plejer jeg altid at ringe til virksomheden for at få en begrundelse Det er sjældent, at nogen virksomheder overhovedet tager jeg tid til at begrunde et afslag. De fleste plejer at give afslag pr. brev, da det er nemmest

K.h. Linda

Ej hvor dårligt at dem du har været til samtale hos, dem jeg ellers har været hos har alle ringet mig op med afslag (-med mindre jeg har fået det selvfølgelig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

Hej.

Jeg var til jobsamtale i mandags, til et super job som jeg meget gerne vil have. Det gik super godt og hun lovede hun ville ringe uanset hvad og at tidshorisonten var 14 dage.

Idag får jeg så et brev, dateret igår som lyder som følger:

Kære ...

Jeg må desværre meddele dig, at du ikke er kommet i betragtning til den ledige stilling som ....
Du ønskes held og lykke med din fortsatte jobsøgning.

Med venlig hilsen

.....

- på mig lyder det som et standard afslag, ikke som et afslag til en der har været til samtale? Tror I det kan være en fejl - også set i lyset af de 14 dage hun sagde samt at hun ville ringe uanset hvad? De fik over 85 ansøgere og vi var 6 til samtale..

Jeg ville ringe ind til dem og høre! For når hun klart melder ud at hun vil ringe tilbage - så er det klart, at det er hvad du forventer. Jow jeg synes også at det lyder som et standard afslag, det kan jo være, at grundet de mange ansøgere - så har den person der sender afslagene ud taget fejl, måske er der en der hedder næsten det samme som dig.

Helt klart jeg ville ringe til dem - det viser jo også bare at interessen virkelig er der! Om det så er det ene eller det andet - det finder du jo så ud af når du snakker med dem

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Jeg er synes også at det lyder som en lidt underlig formulering, hvis det altså er et afslag. Som du selv siger, så kom du jo i betragtning, du blev jo indkaldt til en jobsamtale. Nå, men som nogle andre skriver, så synes jeg også at det er en god idé at ringe.

Jeg håber på at dette brev blot er en fejl, men det finder du jo snart ud af. Rigtig meget held og lykke, måske skriver du en lille opdatering. Jeg kan godt forstå at du bliver lidt forvirret over sådan et brev pga. af den måde de formulerer sig på.

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

Jeg er synes også at det lyder som en lidt underlig formulering, hvis det altså er et afslag. Som du selv siger, så kom du jo i betragtning, du blev jo indkaldt til en jobsamtale. Nå, men som nogle andre skriver, så synes jeg også at det er en god idé at ringe.

Jeg håber på at dette brev blot er en fejl, men det finder du jo snart ud af. Rigtig meget held og lykke, måske skriver du en lille opdatering. Jeg kan godt forstå at du bliver lidt forvirret over sådan et brev pga. af den måde de formulerer sig på.

Tak, det er virkeligt en underlig formulering. Jeg skal nok give jer en update i morgen, hvis hun er der hende jeg skal tale med - det er hun garanteret ikke når jeg nu rigtigt gerne vil tale med hende..

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Tak, det er virkeligt en underlig formulering. Jeg skal nok give jer en update i morgen, hvis hun er der hende jeg skal tale med - det er hun garanteret ikke når jeg nu rigtigt gerne vil tale med hende..

Haha, ja det er typiskt, netop når man har brug for det...

Men jeg glæder mig til en lille opdatering og krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.