gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

hvor lang tid kan der gå fr man kan tage en gravidtitetstest, og den virker sådan bedst?

- jeg begyndte at bløde i mandags, men kun lidt og det gik væk samme dag. Og det var slet ikke der jeg rigtig skulle få min mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Anonym trådstarter

SKRIIIIV meget gerne

Anmeld

7. juli 2010

AnneBJ

Jeg  forstår vist ikke helt hvad du spørger om.. Hvornår du kan teste? Eller hvornår du kan aflæse resultatet? De fleste tests virker på første dag med udebleven mens, dog tidligst 14 dage efter ægløsning så vidt jeg ved.

Hvornår resultatet kan aflæses, er jo forskelligt fra test til test, men fra 3-5 minutter og efter 10 min mener jeg de bør kasseres..

Anmeld

7. juli 2010

Putomanen

Jeg er lidt i tvivl om, hvad du spørger om.

Hvis du spørger, hvornår du kan teste, om du er gravid, så kan du teste fra den dag, hvor du skulle have fået din menstruation. Der er nogle der kan teste positivt før, men det er ikke noget du skal regne med.

Jeg håber at det var det svar, du ledte efter?

Jeg håber, at det snart lykkes for dig 

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg mente, hvor lang tid efter man er blevet gravid, kan man forvente et rigtigt resultat

Anmeld

7. juli 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

jeg mente, hvor lang tid efter man er blevet gravid, kan man forvente et rigtigt resultat

Det kan man jo så - som oftest - fra den dag mens udebliver..

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

okay tak skal i ha

Anmeld

7. juli 2010

Putomanen

Anonym skriver:

Hm, ved en normal cyklus på 28 dage, får du ægløsning 14 dage efter din sidste menstruation startede. Og 14 dage efter din ægløsning, dvs. den dag du skulle have næste menstruation, burde du kunne teste positiv med en test. Men som sagt, så er der nogle, som kan teste positiv før, og nogle som må vente længere, før de tester positivt. Det er meget individuelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.