Hvor meget tøj har jeres babyer på i varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Liljesilas

Hej piger

Jeg ved godt tråden har været der før, men nu har jeg selv et bette barn på 8 dage, og jeg synes det er så svært at finde ud af, hvad man skal give dem på i denne varme? Både når vi er hjemme, men også når vi er ude at gå med barnevognen?

Håber i vil hjælpe mig.

Knus Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

piap

synes også det er svær hvor meget tøj de kære små skal ha på

vores datter (født 7 uger fortidlig) er 7 måneder i dag, har de dage hvor det har været alt for varmt kun haft ble på, eller en body... har holdt øje med om hun blev for kold og det gjorde hun ikke.. tror simpelhen det er forskellig hvad de skal ha på, du må prøve dig lidt frem... håber du kunne bruge svaret til noget.

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Altså når det er rigtig varmt kun ble og lidt bare numse også for det må være varmt med sådan en stor ble. For ellers bare sommertøj. 

Anmeld

7. juli 2010

Maria.

Sådan en lille gut skal ikke have andet end kortærmet body i barnevognen med dyne over - som kun må gå til lige under armene..

Udenfor bernevognen skal han have små tynde bommulds bukser på hvis det er lidt køligt og ellers bare strømper, da deres små fødder godt kan blive lidt kolde..

Hold øje med hans temperatur i nakken..  

Anmeld

8. juli 2010

Malene

Dengang Mads blev født i 2004, havde vi en varm sommer, han fik tøj på efter hvordan jeg havde det. Har fået afvide at børnene har det lidt lige som forældrene med varme, så han havde næsten ikke noget på, i august 04 nåede vi over 30 grader, der havde han kun en ble på.

Anmeld

8. juli 2010

Liljesilas

Mange tak piger, de svar kunne jeg helt sikkert bruge til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.