Sidste søster afsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

oo

idag klokken 11 blev min ældste lillesøster gift  iiih jeg er bare så lykkelig på hendes vegne, hun har fundet en fantastisk mand (som vi faktisk har gået i folkeskole med) og jeg har fået min søster igen efter nogle meget meget barske år. De blev gift på Københavns Rådhus imorges omgivet af nogle få nære venner og på fredag skal vi så til bryllupsreception på Nørrebro og jeg kan overhovedet ikke vente med at give hende et KÆMPE kram!! Søren og jeg har vidst de skulle giftes siden hendes fødselsdag 26. december, hvor vi drak og møgstive på Apoteket på Blågårdsplads og jeg fik sagt noget a la "Vil du ikke nok gifte dig med min søster?" til Kenneth, der blev helt våd i øjnene og indrømmede, at JO, det ville han jo godt  men de valgte, ligesom vi selv gjorde, at holde det meget privat og først ringe rundt og give familien besked efter vielsen - så jeg havde en stortudende mor i røret klokken halv tolv

nåh, jeg ville bare lige dele med hele verden, hvor fantastisk glad jeg er og hvor meget jeg glæder mig til at se de nygifte på fredag!! (og så skulle bruden hilse fra den nye svoger og sige at jeg skulle hilse Søren og sige, at Kenneth elsker ham...jeg tror lidt det er ham han er allergladest for at være kommet i familie med nu )

her er lige lidt billeder, af min smukke søster og hendes nye mand:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken dejligt indlæg. Tillykke med din søster. De ser meget lykkelige ud, og hvor er hun smuk.

Knus

Anmeld

7. juli 2010

TbCp

Årh stort tillykKe. Så var det dem din facebookbesked var til
lækre lækre billeder!

Anmeld

7. juli 2010

oo

Alexis skriver:

Sikken dejligt indlæg. Tillykke med din søster. De ser meget lykkelige ud, og hvor er hun smuk.

Knus

tak! ja, hun er smuk og dejlig

Anmeld

7. juli 2010

oo

TbCp skriver:

Årh stort tillykKe. Så var det dem din facebookbesked var til
lækre lækre billeder!

jepper

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

Ej hvor skønt, og hvor er hun bare flot - og virkelig fede billeder.

Kan godt forstå I har valgt det lille private bryllup - jeg synes det lyder meget mere romantisk end det hele store

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

Og tillykke med dem...

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Tillykke! Det må da være en dejlig nyhed at få. Sikke nogle møggode billeder i øvrigt - hun er jo megahot søsteren din.

Anmeld

7. juli 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ej hvor skønt, og hvor er hun bare flot - og virkelig fede billeder.

Kan godt forstå I har valgt det lille private bryllup - jeg synes det lyder meget mere romantisk end det hele store

ja, jeg har aldrig længtes efter det store bryllup - det har hun nu, men ombestemte sig da det for alvor skulle til og da hun ringede idag sagde hun hvor dejligt det var ikke at skulle fare afsted til stor familiefest efter vielsen, men at de bare kunne snakke og hygge med deres nærmeste venner og gøre hvad de havde lyst til

Anmeld

7. juli 2010

oo

Mettemus skriver:

Tillykke! Det må da være en dejlig nyhed at få. Sikke nogle møggode billeder i øvrigt - hun er jo megahot søsteren din.

tak tak ja, hun er lige lidt fræk og så har hun fået ny tattoo med bryllupsdatoen så jeg lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.