lykkelig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

cdinesen

Jeg har i dag været til nf og alt var perfekt, men er du sindsyg hvor gjorde det ondt at blive scannet, kunne slet ikke koncentrere mig om at kigge på skærmen og nyde det, hvilket jeg nok have forestillet mig, så på trods af at blypen er sund og rask, var det lidt en nedturs oplevelse for mig. Oven i det er jeg pt sygemeldt fordi jeg har fået bækkenløsning, er kun i uge 13. Synes i det hele taget ikke det er særlig fantastiskt at være gravid, føler mig som en krøpling. Kan ikke engang forholde mig til at jeg rent faktisk er gravid. Ved ikke hvad jeg vil med det her, tror bare jeg vil ud med nogle fustrationer, inden jeg graver mig ned i et hul. Håber virkelig jeg snart kan nyde at være gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Loa

Jeg må ærligt indrømme at jeg meget få gange i løbet af min graviditet har syntes det var fantastisk at være gravid.....

Jeg har dog ikke været så uheldig at døje med bækkenløsning, men "bare" kvalme de 2-3 første måneder, og derefter oooondt i ryggen, som især er blevet slemt her hen mod slutningen.....

Det kan godt være det er fantastisk at mærke den lille derinde, og følge med i at han/hun bliver størrer og størrer, men derfra og så til at syntes det er fantastisk at være gravid, der er meget langt i min verden.....   

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Åhh stakkels dig håber snart du får det bedre så du kan nyde det 

Blev du scannet inde fra siden det gjorde ond? 

KNUS

Anmeld

7. juli 2010

Tulle28

cdinesen skriver:

Jeg har i dag været til nf og alt var perfekt, men er du sindsyg hvor gjorde det ondt at blive scannet, kunne slet ikke koncentrere mig om at kigge på skærmen og nyde det, hvilket jeg nok have forestillet mig, så på trods af at blypen er sund og rask, var det lidt en nedturs oplevelse for mig. Oven i det er jeg pt sygemeldt fordi jeg har fået bækkenløsning, er kun i uge 13. Synes i det hele taget ikke det er særlig fantastiskt at være gravid, føler mig som en krøpling. Kan ikke engang forholde mig til at jeg rent faktisk er gravid. Ved ikke hvad jeg vil med det her, tror bare jeg vil ud med nogle fustrationer, inden jeg graver mig ned i et hul. Håber virkelig jeg snart kan nyde at være gravid!

Jeg bed lige mærke i at du skrev at du allerede har bækkenløsning - nu skal jeg ikke sidde og være Kloge-Åge, men jeg havde simpelthen så ondt i lænden fra omkring uge 10-13 og frygtede også at det skulle være sådan hele graviditeten. Jeg har altid dyrket rigtig meget motion, og begyndte at lave rigtig mange øvelser for ryg og lænd, og det hjalp! Efter jeg begyndte på det, havde jeg ikke smerter overhovedet resten af graviditeten - heller ikke de sidste uger. Bare lige et tip 

Og så får du lige en med på vejen - snart kan du mærke liv og så synes du forhåbentligt det bliver lidt sjovere at være gravid.

Knus Tulle

Anmeld

7. juli 2010

JacobsMoar

Loa skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg meget få gange i løbet af min graviditet har syntes det var fantastisk at være gravid.....

Jeg har dog ikke været så uheldig at døje med bækkenløsning, men "bare" kvalme de 2-3 første måneder, og derefter oooondt i ryggen, som især er blevet slemt her hen mod slutningen.....

Det kan godt være det er fantastisk at mærke den lille derinde, og følge med i at han/hun bliver størrer og størrer, men derfra og så til at syntes det er fantastisk at være gravid, der er meget langt i min verden.....   

Hvor kunne jeg bare ikke sige det bedre selv..

Det er fantastisk at jeg er gravid, men ikke at være gravid !!

Anmeld

7. juli 2010

Loa

Bromberg skriver:

Hvor kunne jeg bare ikke sige det bedre selv..

Det er fantastisk at jeg er gravid, men ikke at være gravid !!

Helt enig i din sidste sætning.......

Anmeld

7. juli 2010

cdinesen

Diana... skriver:

Åhh stakkels dig håber snart du får det bedre så du kan nyde det 

Blev du scannet inde fra siden det gjorde ond? 

KNUS

Nej blev scannet udefra, men hun trykkede simpelthen så hårdt for at kunne få et ordenligt billede, tror så ikke min bækkenløsning hjalp da musklerne omkring bækkenet er total ømme. Tårene stod ud af øjnene på mig, har sjældent oplevet noget ligende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.