Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
til sep har vi været kærester i 5½ år og gift i 1 år vi har en dejlig datter der bliver 2 år den 14. juli og så venter vi en lille prinsesse mere til okt livet er skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har været sammen i 1 1/2 år d.26 Juli Og vi har Charlie på 5 mdr. d.24 Juli
2 år d. 27 maj og med prinsessen på 25 dage!!!
vi har været sammen 5 år og 4 mdr i denne månede. Vi har i næste månede været gift i 4 år. Sammen har vi 4 tøser. Freja Sophie på 4 år, Lærke Sophie og Liv Sophie på lige straks 3 år og lille Nanna Sophie på snart 1½ år.
Vi har været sammen i 8 år og har været gift i 4 år, og det er endelig lykkes os at få lille Dicte i marts
Sammen første gang for hm.. omkring 3-3½ år siden..
Holdte lige et halvt års pause, fordi han boede sammen med sin eks og jeg gerne ville sikre mig at han var kommet videre.. og ja, nu har vi 2-års dag her til August
5 år til september og venter min første lille bebs til d. 1. aug.
Vi har været sammen i snart 6,5 år. Vi mødte hinanden på Dating.dk, havde vores første date et par mdr efter og blev kærester med det samme. Boede sammen 10 dage senere, og efter mange op- og nedture blev vi gift d.14.7.07, så vi har 3 års bryllupsdag næste uge. Op- og nedturene fortsætter sikkert for evigt, da det føles bare rigtigt med os 2. Vi har en dejlig søn på 16 mdr , og snakker om barn nr.2, når der kommer ro på i vores liv efter flytning, nyt job mm.
20 august skriver: Vi har været sammen siden 7 marts 2008 - Så det må være 2 år og nogle måneder & venter en lille pige den 20 august Hun var ikke ønsket, men er hun helt sikkert nu <3
Vi har været sammen siden 7 marts 2008
- Så det må være 2 år og nogle måneder
& venter en lille pige den 20 august
Hun var ikke ønsket, men er hun helt sikkert nu <3
ej hvor sjovt vi har også årsdag d. 7 marts vi har så bare været sammen siden 7 marts 2004
Vi har været sammen ca 2½ år Jeg her temin d 29 Januar 2010
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128