Hvor længe har i været sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Mama3

til sep har vi været kærester i 5½ år og gift i 1 år  vi har en dejlig datter der bliver 2 år den 14. juli og så venter vi en lille prinsesse mere til okt livet er skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

MorTilSnartFire <3

Vi har været sammen i 1 1/2 år d.26 Juli Og vi har Charlie på 5 mdr. d.24 Juli

Anmeld

8. juli 2010

lululupo

2 år d. 27 maj og med prinsessen på 25 dage!!!

Anmeld

8. juli 2010

Louise mortil4

vi har været sammen 5 år og 4 mdr i denne månede. Vi har i næste månede været gift i 4 år. Sammen har vi 4 tøser. Freja Sophie på 4 år, Lærke Sophie og Liv Sophie på lige straks 3 år og lille Nanna Sophie på snart 1½ år.

Anmeld

8. juli 2010

Dictes mor

Vi har været sammen i 8 år og har været gift i 4 år, og det er endelig lykkes os at få lille Dicte i marts

Anmeld

8. juli 2010

Trolde_mor

Sammen første gang for hm.. omkring 3-3½ år siden..

Holdte lige et halvt års pause, fordi han boede sammen med sin eks og jeg gerne ville sikre mig at han var kommet videre.. og ja, nu har vi 2-års dag her til August

Anmeld

9. juli 2010

MarieMor

5 år til september og venter min første lille bebs til d. 1. aug. 

Anmeld

9. juli 2010

Tanja1

Vi har været sammen i snart 6,5 år. Vi mødte hinanden på Dating.dk, havde vores første date et par mdr efter og blev kærester med det samme. Boede sammen 10 dage senere, og efter mange op- og nedture blev vi gift d.14.7.07, så vi har 3 års bryllupsdag næste uge. Op- og nedturene fortsætter sikkert for evigt, da det føles bare rigtigt med os 2. Vi har en dejlig søn på 16 mdr , og snakker om barn nr.2, når der kommer ro på i vores liv efter flytning, nyt job mm.

Anmeld

9. juli 2010

silden85

20 august skriver:

Vi har været sammen siden 7 marts 2008

- Så det må være 2 år og nogle måneder

& venter en lille pige den 20 august

Hun var ikke ønsket, men er hun helt sikkert nu <3

ej hvor sjovt vi har også årsdag d. 7 marts vi har så bare været sammen siden 7 marts 2004

Anmeld

9. juli 2010

Enayia

Vi har været sammen ca 2½ år Jeg her temin d 29 Januar 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.