Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Vi skal en uge i sommerhus, i Blåvand, her i ferien. Vi vil gerne ud at se nogle ting og har bla snakket om Legoland og Blåvand zoo, manden vil også gerne ud og se nogle bunkers.Er der ellers noget som er værd at se?På forhånd tak.
Vi skal en uge i sommerhus, i Blåvand, her i ferien. Vi vil gerne ud at se nogle ting og har bla snakket om Legoland og Blåvand zoo, manden vil også gerne ud og se nogle bunkers.Er der ellers noget som er værd at se?På forhånd tak.
Uh... her må Rikke da på banen... mon ikke hun ved en ting eller to
Hejsa ville lige bidrage med noget da det er helt gratis og kun tar fem min der er jo et skelet af en kaskelothval mener jeg det er lige omkring blåvand det kunne da være spændene for børnene også når der nu lige har været den der hval i vejle
god tur og nyd ferien
Kristinewl skriver: Uh... her må Rikke da på banen... mon ikke hun ved en ting eller to
Tropez skriver: Hejsa ville lige bidrage med noget da det er helt gratis og kun tar fem min der er jo et skelet af en kaskelothval mener jeg det er lige omkring blåvand det kunne da være spændene for børnene også når der nu lige har været den der hval i vejle god tur og nyd ferien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128