Hjælp mig med bogtitel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Enayia

Jeg har for et stykke tid siden hørt om en bog jeg godt kunne tænke mig at læse, men jeg har desværre glemt titlen.

Hørte om den en nat i radien da jeg ikke kunne sove.

Bogen handler om en nybagt mor der lever et lidt trist liv. Så ender det med hun forelsker sig i overboen som er en meget ældre herre! Bogen er handler bla om "tabu" ved aldersforskel.

Det er det eneste jeg lige kan huske. Nogen der evt kender denne bog?

Håber i kan hjælpe, jeg er vild med "tabu" bøger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

mor_sabina

Jeg kan nok desværre ikke hjælpe.

Men kan slynge en title ud: isprinsessen

Anmeld

7. juli 2010

FrkT

mor_sabina skriver:

Jeg kan nok desværre ikke hjælpe.

Men kan slynge en title ud: isprinsessen

Det er i hvert fald ikke den, hehe

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Hmm nej mit resume er nok heller ikke til megen hjælp, det er dælme træls! Ævv

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Jeg har for et stykke tid siden hørt om en bog jeg godt kunne tænke mig at læse, men jeg har desværre glemt titlen.

Hørte om den en nat i radien da jeg ikke kunne sove.

Bogen handler om en nybagt mor der lever et lidt trist liv. Så ender det med hun forelsker sig i overboen som er en meget ældre herre! Bogen er handler bla om "tabu" ved aldersforskel.

Det er det eneste jeg lige kan huske. Nogen der evt kender denne bog?

Håber i kan hjælpe, jeg er vild med "tabu" bøger

Hvilken kanal?

Anmeld

7. juli 2010

ekzunz

Er det Kamilla Holst "En Kærlighedshistorie"???

Fandt det her på nettet:

"Den handler om Laura, som  bor sammen med en 15 år ældre forfatter og deres nyfødte søn Nagel i en lejlighed i det indre København. Laura fortæller fra sin dagligdag i sønnens første leveår. Forholdet til moderen er problematisk, og kæresten bliver mere og mere fraværende. Hun magter ikke sønnens konstante krav om mad og omsorg. Hun magter ikke at rydde op i lejligheden, hvor alting flyder. Hun drikker sig fuld i stedet for at passe barnet. Til gengæld får hun et venskab og senere kærlighedsforhold til overboen, der er en ældre mand.."

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

Fandt det her på nettet:

"Den handler om Laura, som  bor sammen med en 15 år ældre forfatter og deres nyfødte søn Nagel i en lejlighed i det indre København. Laura fortæller fra sin dagligdag i sønnens første leveår. Forholdet til moderen er problematisk, og kæresten bliver mere og mere fraværende. Hun magter ikke sønnens konstante krav om mad og omsorg. Hun magter ikke at rydde op i lejligheden, hvor alting flyder. Hun drikker sig fuld i stedet for at passe barnet. Til gengæld får hun et venskab og senere kærlighedsforhold til overboen, der er en ældre mand.."

Hvad googlede du? Har prøvet flere muligheder

Anmeld

7. juli 2010

ekzunz

Jeanne skriver:

Hvad googlede du? Har prøvet flere muligheder

ha ha..... jeg googlede da slet ikke - jeg er bare et omvandrende bibliotek....

(bog + forelsker sig i sin ældre overbo)

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

ha ha..... jeg googlede da slet ikke - jeg er bare et omvandrende bibliotek....

(bog + forelsker sig i sin ældre overbo)

cool Jeg kender slet ikke bogen

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Znuzke skriver:

Fandt det her på nettet:

Jaaaah det lyder lige som den Tuuuusind  tak! Åhh nu kan jeg komme ned og hente den jubiiii!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.