en fed bums på indersiden af låret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.309 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

sådan en stor rødlig en der gør rigtig ondt

de kommer engang imellem men der går lang tid imellem men nu er der kommet en og det passer mig dårligt

what to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Pia.

Det lyder mere som en byld - Hvis det er noget som kommer igen og igen, burde du måske få den fjernet en gang for alle - det er jo en tilstoppet hårsæk der driller dig..

Men hvis der er huld på, så se om du kan trykke den ud, ellers er der vist ikke så meget andet at gøre. Men syntes du skal få den fjernet.

Min gamle veninde led frygteligt med det, og hun fik den fjernet til sidst og så fik hun den aldrig mere.

Knus Pia.

Anmeld

7. juli 2010

Kloster

Anonym skriver:

sådan en stor rødlig en der gør rigtig ondt

de kommer engang imellem men der går lang tid imellem men nu er der kommet en og det passer mig dårligt

what to do??

Hej hej.

Jeg synes også, det lyder som en byld og den skal du få fjernet.

Jeg har selv haft en byld på hoften. Vidste ikke hvad det var og gik alt for lang tid med den. Kan sige at jo længere man går med den, jo værre bliver det.

Jeg synes, du skal tage til læge og få ordentligt konstateret hvad det er...

VH Kloster

Anmeld

7. juli 2010

louisevl

Som de andre siger lyder det meget som en byld du har...Har selv døjet med det en gang og gik så længe med en at jeg til sidst ikke kunne holde ud at have bukser på

Så synes du skal tage til læge med den...Jeg fik noget pencilin de gange jeg har haft dem og så forsvinder de altså rimelig hurtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.