Så er det 3. operation idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

M&F&C

Krydsede fingre  - og god bedring!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

smokin

Malene&Frederikke skriver:

Krydsede fingre  - og god bedring!!

Tusind tusind tak! Det betyder meget for mig. Kan mærke nervøsiteten nu - nu er der også kun lidt over en time til narkosen....

Anmeld

7. juli 2010

M&F&C

Zette skriver:

Tusind tusind tak! Det betyder meget for mig. Kan mærke nervøsiteten nu - nu er der også kun lidt over en time til narkosen....

Puh, har heldigvis kun været i fuld narkose én gang i hele mit liv - og ønsker aldrig, at komme til det igen  (7-9-13)!!

Kan godt forstå du er rigtig nervøs ..... telepatere hermed en melding til lægerne om at gøre deres arbejde godt, og en melding til din krop om at opføre sig ordentlig!

Anmeld

7. juli 2010

lululupo

Det er virkelig nogle prøvelser I må igennem...... God bedring og nu SKAL det være sidste gang....

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Sikke en historie med dig! Når det går galt, så går det da virkelig galt nogle gange. Din stakkel

Krydser fingre for, at det bliver sidste gang.

God bedring og knus

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Åhh der da hvis noget jeg har misset her. Håber du er ok og sender alverdens tanker og  til dig. 

Knus Diana

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du ved at jeg krydser, putte!

Og jeg tænker SÅ meget på dig... Ved at du mødte på hospitalet for 10 min siden med nerverne udenpå tøjet og tårerne pressende bag øjnene!

Alt kommer til at gå HELT efter planen i dag og du bliver lukket og får lov til at komme hjem og videre med dit liv som moar!

Vi tales ved når du har ork

Anmeld

7. juli 2010

KarinaIda

Zette skriver:

KRYDS FINGRE FOR MIG!

Det behøver jeg i den grad - vil meget gerne lukkes idag og slippe for mere narkose, så jeg kan komme på benene og tage mig ordenligt at Malou igen.

KH
Zette

Hvor jeg dog føler med dig Zette

Anmeld

7. juli 2010

smokin

du ved at jeg krydser, putte!

Og jeg tænker SÅ meget på dig... Ved at du mødte på hospitalet for 10 min siden med nerverne udenpå tøjet og tårerne pressende bag øjnene!

Alt kommer til at gå HELT efter planen i dag og du bliver lukket og får lov til at komme hjem og videre med dit liv som moar!

Vi tales ved når du har ork

Vi er ankommet men er blevet bedt om at vente :-S glæder mig sådan vil det er overstået, men der går nok nogle timer endnu - stol aldrig på kager og tider. Nu skal jeg have lagt venflon, så må vi håbe de rammer denne gang, sidst brugte de 3 forsøg.:-(

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Vi er ankommet men er blevet bedt om at vente :-S glæder mig sådan vil det er overstået, men der går nok nogle timer endnu - stol aldrig på kager og tider. Nu skal jeg have lagt venflon, så må vi håbe de rammer denne gang, sidst brugte de 3 forsøg.:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.