Spørgsmål ang. ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Hansen97

Tillader mig at spørge jer herinde...

Vi skal i sommerhus sammen med en kollega og nu skal vi have aftalt hvordan vi gør med penge til mad osv.

Jeg har tænkt mig at vi skulle lægge penge i en pulje og så handle for dem.. men hvor mange penge??? Vi bliver 3 voksne og 3 børn...

Har I et bud?? Jeg tænkte på en pulje på 2000kr men er det for meget eller for lidt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

XXSS

I sommerhus en uge eller? 6 personer med mad og drikke?

I burde kunne købe mad, både frugt, grønt og kød for ca. 1000-1500 i netto eller lignende til en uge og så resten drikkevarer 500.. Det burde kunne lade sig gøre (måske ville jeg anbefale 2000-3000). Hvis vi køber for 1000 kr. til en hel uge så laver jeg gryderetter m.m. og så kunne der sagtens være med til flere end os tre..

Så for en sikkerhedsskyld, hvis i også skal is m.m. så burde du nok sige 2000-3000 - i skal vel også have toiletpapir m.m.  og måske vil i gerne have noget ekstra godt kød og pølser til grillen.

Men det er jo hellere ikke meget i forhold til antallet af mennesker.

Anmeld

7. juli 2010

Hansen97

I sommerhus en uge eller? 6 personer med mad og drikke?

I burde kunne købe mad, både frugt, grønt og kød for ca. 1000-1500 i netto eller lignende til en uge og så resten drikkevarer 500.. Det burde kunne lade sig gøre (måske ville jeg anbefale 2000-3000). Hvis vi køber for 1000 kr. til en hel uge så laver jeg gryderetter m.m. og så kunne der sagtens være med til flere end os tre..

Så for en sikkerhedsskyld, hvis i også skal is m.m. så burde du nok sige 2000-3000 - i skal vel også have toiletpapir m.m.  og måske vil i gerne have noget ekstra godt kød og pølser til grillen.

Men det er jo hellere ikke meget i forhold til antallet af mennesker.

Altså.. det skulle "kun" være til rugbrød, morgenmad, grill osv. Sodanvand og øl tager vi med dem der har... is osv på ture betaler vi selv hver især.. så det er kun til det vi skal have i selve sommerhuset...

Og ja det er en uge...

Og det er jo ca 286kr om dagen... nogle dage er vi jo afsted på ture og så ja...

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

112233 skriver:

Altså.. det skulle "kun" være til rugbrød, morgenmad, grill osv. Sodanvand og øl tager vi med dem der har... is osv på ture betaler vi selv hver især.. så det er kun til det vi skal have i selve sommerhuset...

Og ja det er en uge...

Jow så kan det godt være at det er nok med omkring de 2000.. er selv altid lettere angst for ikke at have nok  men rugbrød og lidt pålæg, frugt uden drikkevarer burde i sagtens kunne få til at hænge sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.