Hvor langt var i henne til første jdm. besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

DK

Hej

Jeg er blevet indkaldt til første jdm. besøg. Jeg er på det tidspunkt 14+5 uger henne.

Hvor langt var i til jeres første jdm. besøg?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

saxa

Her i min 2. graviditet var jeg til jdm første gang da jeg var 17+3.. Har på nuværende tidspunkt været afsted to gange.. Og 3.gang skal jeg når jeg er 37+

Anmeld

7. juli 2010

L.J.L

DK skriver:

Hej

Jeg er blevet indkaldt til første jdm. besøg. Jeg er på det tidspunkt 14+5 uger henne.

Knus Ditte

jeg var 15+5 ved første jordemoderbesøg..

Anmeld

7. juli 2010

DK

Okay det var jo noget senere end jeg er kaldt ind. Det er fordi jeg bliver nødt til at få ændret min tid da vi er på ferie den dag jeg er blevet kaldt ind. Så var jeg bare nysgerrig efter om de ville give mig en tid før eller efter min originale tid. Men det bliver da nok efter så!

Anmeld

7. juli 2010

Dansker I Holland

Jeg var 13+2 da jeg var hos jordemoder første gang, 17+2 anden gang og næste gang er 21/7 og der er jeg 23+2.

Anmeld

7. juli 2010

K&S

DK skriver:

Hej

Knus Ditte

Hej

Jeg var 16+1, da jeg var til jordemoder første gang...!

Katja

Anmeld

7. juli 2010

Muffinmor

Jeg fik også ændret min første jdm tid, den blev rykket en hel måned. jeg ringede ind og spurgte om det virkelig kunne være rigtigt at de ikke havde en tid før men de havde så travlt så jeg måtte vente. kan ikke huske hvor langt jeg var henne omkring 18-20 mener jeg

Anmeld

7. juli 2010

LauraLW

DK skriver:

Hej

Knus Ditte

Ca. det samme som dig mener jeg.

Laura

Anmeld

7. juli 2010

oo

jeg var 15+6 så vidt jeg husker...

Anmeld

7. juli 2010

marhemor

Jeg var til mit første jordemoderbesøg da jeg var 14+6 uger henne, nr. 2 besøg da jeg var 21+6 uger henne og skal til det 3. besøg når jeg er 29+6 uger henne

God ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.