Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bolette skriver: Vi fik taget disse billeder da jeg var i uge 22 og havde en lille mavse
Vi fik taget disse billeder da jeg var i uge 22 og havde en lille mavse
ihh hvor er de også gode !! og hvor sidder maven bare flot !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarieMor skriver: ihh hvor er de også gode !! og hvor sidder maven bare flot !!
Tusind tak skal du have Vi er også rigtig glade for dem!!
MarieMor skriver: jeg har overvejet at få taget nogle professionelle billeder hos en fotograf af maven inden den forsvinder igen, men mangler lidt noget inspiration så tænkte om der var nogle der fået lavet nogle der ville vise dem frem ???
jeg har overvejet at få taget nogle professionelle billeder hos en fotograf af maven inden den forsvinder igen, men mangler lidt noget inspiration
så tænkte om der var nogle der fået lavet nogle der ville vise dem frem ???
Vi fik taget disse
Min mave 38+5, 3 timer før Frederik blev født (og ja, jeg havde veer)
Maven 4 dage efter fødslen.
kh
Mette, mor til Oskar 22.12.06 og Frederik 28.05.10
Mette-Marie skriver: Min mave 38+5, 3 timer før Frederik blev født (og ja, jeg havde veer) Maven 4 dage efter fødslen. kh Mette, mor til Oskar 22.12.06 og Frederik 28.05.10
Det var da helt sindsygt at der kun er gået 4 dage??!!
I WISH I WILL BE THE SAME!!
Ej hvor vildt!!! Er det dit første barn? Og hvor er ammedepoterne henne?
KH Neta -dybt misundelig
Netapige skriver: Ej hvor vildt!!! Er det dit første barn? Og hvor er ammedepoterne henne? KH Neta -dybt misundelig
Det er mit andet barnJeg tabte mig ikke da jeg ammede Oskar og denne gang har jeg indtil videre tabt mig et kg. ved at amme. Jeg har ved begge graviditeter tabt alt hvad jeg har taget på under graviditeten efter 5 dage.
Maria-s skriver: Det var da helt sindsygt at der kun er gået 4 dage??!! I WISH I WILL BE THE SAME!!
jeps 4 dage ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128