Ny på en lidt gammel måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Thalia

Jeg har sådan set kigget med herinde længe, men det er først for nyligt (måske i takt med at jeg mere og mere forsøger at ignorere at mit speciale ikke skriver sig selv), at jeg også selv er begyndt at skrive lidt.

Jeg hedder Sandra og er 29 år gammel og mor til Sebastian på 3 år og Victor på 1½ år. Jeg er gift med Lasse (i daglig tale Rockstjernen), og det er også ham som altså er far til smållingerne

Vi bor i centrum af Aalborg, men drømmer om snart at flytte lidt udenfor byen, så nullermændene kan få lejligheden i fred, og vi til gengæld kan få en stor have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Malene

Velkommen til

I har meget at glæde jer til, når engang i finder noget andet at bo i., vi er selv blevet husejer d 1 januar. og vi er meget glade for huset og haven, specielt vores drenge, de elsker at vi har en have nu og de bare kan rende og lege vandkamp osv. nu her i sommervarmen

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

Velkommen til...

Anmeld

7. juli 2010

Dot D

Thalia skriver:

Jeg har sådan set kigget med herinde længe, men det er først for nyligt (måske i takt med at jeg mere og mere forsøger at ignorere at mit speciale ikke skriver sig selv), at jeg også selv er begyndt at skrive lidt.

Jeg hedder Sandra og er 29 år gammel og mor til Sebastian på 3 år og Victor på 1½ år. Jeg er gift med Lasse (i daglig tale Rockstjernen), og det er også ham som altså er far til smållingerne

Vi bor i centrum af Aalborg, men drømmer om snart at flytte lidt udenfor byen, så nullermændene kan få lejligheden i fred, og vi til gengæld kan få en stor have.

Velkommen til.

Jeg hedder Dot er 35 år, gift med Stephan og vi har to børn, Sophie på 5 og Sophus på 2 år. Det er en rigtig dejlig side, du er kommet ind på. Hej hej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.