Opdatering på hund i bur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Ina33

Ja som nogen af jer måske husker, så var jeg tæt på at give min dejlige Tinke fra mig, men valgte i sidste øjeblik at beholde hende!

Der var nogle forskellige problemer, som jeg valgte at fokusere på at få løst.

Mit første tiltag var at købe et bur, som hun skal vendes til at være i, når hun skal være alene. På den måde slipper jeg formentlig af med mine dårlige nerver over, hvilket syn der venter mig når jeg kommer hjem.

I morgen er det præcis en uge siden jeg kom hjem med buret. Buret er rigeligt stort, og jeg har lagt et stort tæppe over, og polstret det med dyner og puder, så det er rigtig hyggeligt - hule agtigt.

Tinke har elsket det fra første dag, når ikke det er for varmt, så ligger hun inde i buret...  Jeg har i dag for første gang prøvet at lukke buret, hun reagerede overhovedet ikke på det, hun lagde sig bare til at sove.  Min plan er at jeg den næste lille uges tid vil lukke buret engang i mellem imens vi er her hjemme. Og herefter vil jeg forsøge at lade hende være alene hjemme med lukket bur. Jeg vil starte med at lade hende være alene i 1-2 minutter og så i løbet af ca. 14 dage øge tiden til ca. 5-6 timer.

Jeg håber det lykkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Pia.

Hvor er jeg glad for at høre det går så godt...

Super godt.... Dejlig nyhed...

Anmeld

6. juli 2010

Maria-s

Rigtig dejligt at høre at du ser ud til at have fundet en løsning   Man KAN SIMPELTHEN IKKE undvære de kræ når de først har rørt ens hjerte!!

Anmeld

6. juli 2010

Nadia&Daniel

dejligt at høre

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

Pia. skriver:

Hvor er jeg glad for at høre det går så godt...

Super godt.... Dejlig nyhed...

Jaaaa  

Og tak for støtten....

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

Maria-s skriver:

Rigtig dejligt at høre at du ser ud til at have fundet en løsning   Man KAN SIMPELTHEN IKKE undvære de kræ når de først har rørt ens hjerte!!

Nej det er jo præcis det, man bliver så forbandet glad for sådan en lille saten...

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

Nadia&Daniel skriver:

dejligt at høre

Ja... tak

Anmeld

6. juli 2010

B&J

Loppe skriver:

Ja som nogen af jer måske husker, så var jeg tæt på at give min dejlige Tinke fra mig, men valgte i sidste øjeblik at beholde hende!

Mit første tiltag var at købe et bur, som hun skal vendes til at være i, når hun skal være alene. På den måde slipper jeg formentlig af med mine dårlige nerver over, hvilket syn der venter mig når jeg kommer hjem.

I morgen er det præcis en uge siden jeg kom hjem med buret. Buret er rigeligt stort, og jeg har lagt et stort tæppe over, og polstret det med dyner og puder, så det er rigtig hyggeligt - hule agtigt.

Tinke har elsket det fra første dag, når ikke det er for varmt, så ligger hun inde i buret...  Jeg har i dag for første gang prøvet at lukke buret, hun reagerede overhovedet ikke på det, hun lagde sig bare til at sove.  Min plan er at jeg den næste lille uges tid vil lukke buret engang i mellem imens vi er her hjemme. Og herefter vil jeg forsøge at lade hende være alene hjemme med lukket bur. Jeg vil starte med at lade hende være alene i 1-2 minutter og så i løbet af ca. 14 dage øge tiden til ca. 5-6 timer.

Jeg håber det lykkes!

jeg vil bare lige rose dig helt vildt du gav alt en chance og du gør lige på den måde at din hun kommer til af elske det burd ej hvor er du bare god

bare lige en masse ros

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

B&J skriver:

jeg vil bare lige rose dig helt vildt du gav alt en chance og du gør lige på den måde at din hun kommer til af elske det burd ej hvor er du bare god

bare lige en masse ros

Pyha jeg bliver jo helt rørt...  tusinde tak for de søde ord...  

Anmeld

6. juli 2010

AnneP

Loppe skriver:

Jeg håber det lykkes!

Hvor er jeg glad for at du har fundet en løsning! Fantastisk! og det virker jo som om hun trives i hendes nye hule! men det er hunde jo også "vant til" fra naturen af! så stort kado til dig, -også fordi du tager dig god tid til at vende hende til det!

Stort skulder klap!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.