Ja som nogen af jer måske husker, så var jeg tæt på at give min dejlige Tinke fra mig, men valgte i sidste øjeblik at beholde hende! 
Der var nogle forskellige problemer, som jeg valgte at fokusere på at få løst.
Mit første tiltag var at købe et bur, som hun skal vendes til at være i, når hun skal være alene. På den måde slipper jeg formentlig af med mine dårlige nerver over, hvilket syn der venter mig når jeg kommer hjem. 
I morgen er det præcis en uge siden jeg kom hjem med buret. Buret er rigeligt stort, og jeg har lagt et stort tæppe over, og polstret det med dyner og puder, så det er rigtig hyggeligt - hule agtigt.
Tinke har elsket det fra første dag, når ikke det er for varmt, så ligger hun inde i buret...
Jeg har i dag for første gang prøvet at lukke buret, hun reagerede overhovedet ikke på det, hun lagde sig bare til at sove.
Min plan er at jeg den næste lille uges tid vil lukke buret engang i mellem imens vi er her hjemme. Og herefter vil jeg forsøge at lade hende være alene hjemme med lukket bur. Jeg vil starte med at lade hende være alene i 1-2 minutter og så i løbet af ca. 14 dage øge tiden til ca. 5-6 timer.
Jeg håber det lykkes! 
Anmeld