Celleforandring/Keglesnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Anonym trådstarter

Kan nogen fortælle mig hvad der sker til et keglesnit?

Foregår det i fuld narkose og hvordan har man det bagefter???

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

3xM

hej

jeg fik i sommer 2008 ...

jeg kom i fuld narkose og havde den sødeste drøm da jeg blev vækket og alt var overstået...

eneste jeg græd ved var at de ikke kunne lægge narkose og måtte stikke mig 5 gange

jeg blødte som ved en alm. mens og havde ikke store smerter...lidt øm men ikke meget...vær forsigtig med at løfte så såret kan heles men ellers ikke mere idet.

pøj pøj

Anmeld

6. juli 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

hej

jeg fik i sommer 2008 ...

jeg kom i fuld narkose og havde den sødeste drøm da jeg blev vækket og alt var overstået...

eneste jeg græd ved var at de ikke kunne lægge narkose og måtte stikke mig 5 gange

jeg blødte som ved en alm. mens og havde ikke store smerter...lidt øm men ikke meget...vær forsigtig med at løfte så såret kan heles men ellers ikke mere idet.

pøj pøj

1000 tak for svar

Kom du hjem igen lige med det samme?? Har læst at man evt skal sygemeldes i op til 2 døgn derefter...

Anmeld

6. juli 2010

3xM

selvtak

ja gjorde jeg, du for lige lov at vågne og de vil gerne du har været på toilettet inden du tager hjem...jeg kan ikke huske med en sygmelding, men det lyder meget rimligt m 2 døgn da du ikke må løfte for meget...

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2B

Jeg har fået lavet et keglesnit under fuld narkose og et under lokalbedøvelse. Jeg var dog så nervøs for den lokalbedøvelse at jeg bad om en ordenlig dosis. Og det gav de mig vist også for jeg var helt væk som var det en fuld narkose, hehe. Jeg kan intet huske fra indgrebet og "vågnede" i hvilerummet.

Dagene efter begge indgrab var jeg lidt træt og der var også lidt pletblødning en uges tid efter. Men ingen smerter

Anmeld

6. juli 2010

IAH

Mutti2B skriver:

Jeg har fået lavet et keglesnit under fuld narkose og et under lokalbedøvelse. Jeg var dog så nervøs for den lokalbedøvelse at jeg bad om en ordenlig dosis. Og det gav de mig vist også for jeg var helt væk som var det en fuld narkose, hehe. Jeg kan intet huske fra indgrebet og "vågnede" i hvilerummet.

Dagene efter begge indgrab var jeg lidt træt og der var også lidt pletblødning en uges tid efter. Men ingen smerter

Jeg fik også lavet et på Hvidovre Hospital i lokalbedøvelse. Der var en dygtig gynækolog og to sygeplejersker til stede. Jeg kunne intet mærke og var på benene med det samme efter.. Blødte lidt. Vær ikke nervøs, det er hurtigt overstået. Det vigtigste er at du er tryg ved lægen og personalet.

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for svar

Hører gerne fra flere....

Anmeld

7. juli 2010

Plysbjørnen

Jeg har lige været det igennem før/i julen... Jeg blev "indlagt" den 23 dec. skulle møde til operation d. 28 dec. var i fuld narkose og mærkede absolut intet...

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

BetinaTrold skriver:

Jeg har lige været det igennem før/i julen... Jeg blev "indlagt" den 23 dec. skulle møde til operation d. 28 dec. var i fuld narkose og mærkede absolut intet...

Hvorfor så mange dage før???

Hvordan havde du det dagene efter???

Anmeld

7. juli 2010

Plysbjørnen

jeg blev indlagt så mange dage før pga af helligdagene...

Jeg havde det helt fint, synes jeg kan mindes at jeg var øm, men havde ikke dissideret ondt eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.