Fik denne på mail

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

JustAnotherName

4 YEARS OF AGE - My Mommy can do anything !

8 YEARS OF AGE - My Mom knows a lot ! A whole lot !

12 YEARS OF AGE - My Mother doesn't know everything!

14 YEARS OF AGE - My Mother ? She wouldn' t have a clue.

16 YEARS OF AGE - Mother ? She's so out of touch with everything !

18 YEARS OF AGE - That old woman ? She's way out of date !

25 YEARS OF AGE - Well, she might know a little bit about it !

35 YEARS OF AGE - Before we decide, let's get Mom's opinion.

45 YEARS OF AGE - Wonder what Mom would have thought about it ?

65 YEARS OF AGE - Wish I could talk it over with Mom...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

msax

Hmm, den er ikke helt ved siden af...

godt er endnu er lidt tid til man er helt udenfor rækkevidde...

SMIL fra mette 35+6

Anmeld

6. juli 2010

Karo

6. juli 2010

JustAnotherName

Har I andre nogle søde, sjove nogle, som I vil dele - så bare fyr dem af 

Anmeld

6. juli 2010

MORJESPERSEN

Læste den lige højt for manden... han smilede lige som jeg gjorde for den passer jo

Anmeld

6. juli 2010

Dictes mor

Jeg blev helt ked af det, da jeg læste den sidste...

Anmeld

6. juli 2010

Dictes mor

Jeg har til gengæld fået at vide af en veninde, som havde fundet svaret på, hvorfor børn tit kan finde på at opføre sig trælst overfor deres mødre men ikke fødrene. Hun sagde, at man så som mor måtte huske på, at det er fordi fædrene jo tidligt tog på arbejde, mens moderen var hjemme, så børnene vidste aldrig om far kunne finde på at gå, hvis de var stride overfor ham. Men de ved helt sikkert, at ligemeget hvor trælse og stride de er overfor mor, så forsvinder hun aldrig nogensinde. Det synes jeg er så sødt, og det vil jeg minde mig selv om, når en gang Dicte bliver strid.

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Jeg har til gengæld fået at vide af en veninde, som havde fundet svaret på, hvorfor børn tit kan finde på at opføre sig trælst overfor deres mødre men ikke fødrene. Hun sagde, at man så som mor måtte huske på, at det er fordi fædrene jo tidligt tog på arbejde, mens moderen var hjemme, så børnene vidste aldrig om far kunne finde på at gå, hvis de var stride overfor ham. Men de ved helt sikkert, at ligemeget hvor trælse og stride de er overfor mor, så forsvinder hun aldrig nogensinde. Det synes jeg er så sødt, og det vil jeg minde mig selv om, når en gang Dicte bliver strid.

Åhh ja, dét var da en sød tankegang. Og en god måde at dreje noget RØV-IRRITERENDE til noget ganske sødt, meningsfuldt og kærlighedserklærende.

Anmeld

8. juli 2010

otlitrom

Hihi, det passer jo. I mit tilfælde skal der bare stå far i stedet for! Og så kan jeg se jeg allerede er blevet 35... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.