Så var vi til bryllyp i lørdags, havde bare gået og glæder mig så længe.... Men det var ikke en suscce hele vejen igemmen... Vi var som sagt til Nibe festeval torsdag,fredag og lørdag morgen det var kanon men det satte da lige en lille dæmper at man skulle hjem allerde lørdag selvom man havde købt billet til denne dag. Nå men vi kom hjem ved en 12 tiden, min svigerinde lavde gele negle på mig og kl 13.40 var jeg ved frisør... Da der er 30min til vi skal være i kirken opdager vi at mandens nye bukser mangler og vi ringer til svigermor som skulle hente dem til os lørdag formiddag, men det havd ehun ski lige glemt. Så vi ringde til ham der ejede butiken som bor i samme by som os, han ville lige afbryde hans fest for at hente dem så kunne vi komme forbi efter kirken så han kunne skifte. Dejligt med så god sammen hold.... vi skal også ned med lidt vin og chokolade for han rede da lige dagen for os. Nå men vi kommer endlig i kirken, i våbenhuset står bruden og hendes far næsten klar til at gå ind, vi siger vi godt kan vente men hun synde bare vi skulle gå ind, alle i kirken trode det var dem og kikkede alle på os, vildt pignligt... nå men vi fik os sat og ind kommer de og vielsen begynder.... Gomen havde fået et par af hans elever til at synge en sang til brude i kirken den af søs fenger: Du er den enste jeg holder af... Det var bare så smukt, de sang uden baggrundsmusik, alle i kirken fællede en tåre..... Efter kirken kørte vi hjem så manden kunne få sine rigtige bukser på... jeg skiftede også tøj, da jeg syndes jeg var for fin i forhold til bruden og det kunne jeg ikke lide.. så jeg havde heldigvis en kjole jeg kunne hoppe i.....
Nå men selv fetsen var bare så kanon og gemmen ført.....
Både gommen og bruden sang til hinannen i deres taler...Der var er stramt program men indlagt tisse og ryge pauser, de nåde lige at danse inden kl 24 og så var der ellers dømt dans bagefter vi var hjemme kl halv tre da manden bare var færdig han havde jo også festet både torsdag og fredag til nibe festeval.... Vi stod op kl 9 og var inde og hente vores piger kl 10, hold da op hvor var det dejligt at se dem og hvor havde jeg savnet dem SÅ MEGET... de var bare glade og tilpasse de havde rigtigt hygget dem hos farmor...
Smider lige lidt billeder ind fra bryllupet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld