Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Alexander&Lærke

Hej mødre.

Kom lige med nogle gode steder at tage hen på campning, for vi aner simpelhen ikke hvor vi skal hen, vi skal afted først i august men ved altså ikke hvor, vi har tænkt på sverige med ved ikke hvor det er bedst, vil gerne være ved et sø og noget natur men også hvor man kan opleve noget. Eller har i andre godt ideer til campning, vi var i østrig sidste år, kanon flot natur og perfekt vejr.

Vi skal afted med campletten, mor, far og godt 3-årige Alexander.

Vi har ikke noget imod af køre en længe tur for et godt sted?

Hjælp os 

Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Stumpen

Grenå strand camping!!!

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

Jeg ELSKER camping i Sverige, vi var afsted med teltet til Sverige sidste år (og forrige år). Vi har været på lidt forskellige campingpladser, de steder vi har været, har standarden ikke været ret høj, hvilket jeg tror er meget normalt når man camperer i Sverige. Til gængæld er det MEGET billigt.  

Hvis jeg var jer, ville jeg da bare tage afsted til Sverige, og så finde et godt sted når i kommer dertil...  God ferie.

Anmeld

6. juli 2010

charlottekri

Jeg kan varmt anbefale sandager næs camping på sydvestfyn!!! det ligger lige ned til vandet, der er klappegeder, som man må fodre, der er vandland til både store og små, der er to legepladser - en til de store og en til de små

Derfra er der ikke særlig langt til odense zoo, egeskov slot, og der skulle også være et terrarie med slange og krokodiller og skildpadder osv.

vi var der i uge 25 og skal klart tilbage til næste år!!

Anmeld

6. juli 2010

Alexander&Lærke

Stumpen skriver:

Grenå strand camping!!!

Nu bor vi i ry i midtjylland, så grenå er måske lige lidt for tæt på de hjemmelig omgivelser. 

Anmeld

6. juli 2010

Alexander&Lærke

Loppe skriver:

Jeg ELSKER camping i Sverige, vi var afsted med teltet til Sverige sidste år (og forrige år). Vi har været på lidt forskellige campingpladser, de steder vi har været, har standarden ikke været ret høj, hvilket jeg tror er meget normalt når man camperer i Sverige. Til gængæld er det MEGET billigt.  

Hvis jeg var jer, ville jeg da bare tage afsted til Sverige, og så finde et godt sted når i kommer dertil...  God ferie.

hvor var det cirka henne, bymæssigt? Område?

Anmeld

6. juli 2010

line melias mor

jeg elsker hasmark camping udenfor odense. super beliggenhed og alt hvad hjertet kan begærer både for de små og mor og far

Anmeld

6. juli 2010

Ina33

Første gang var det i nærheden af Astrid Lindgrens verden. Sidste år var det også der i nærheden. Jeg kan huske vi boede på den campingplads der hører til High Chapperal, men det kan jeg bestemt ikke anbefale, den var dyr i forhold til hvordan forholdene var. Vi kørte senere op imod Jönköping hvor vi boede på en mini campingplads (der var vel plads til max 10 campingvogne), den var simpelthen så lille og så idyllisk....

Anmeld

6. juli 2010

saxa

Mine svigerforældre havde fast plads på Hedebo Camping i Sæby.. Og det var altså en rigtig dejlig campingplads med mange fasciliteter lige ned til stranden.. Super hyggeligt sted.. Nu er jeg ikke lige den store camping-entusiast.. Meeen det var nu hyggeligt at besøge dem der..

Men ved self. ikke om i søger noget i udlandet..

Anmeld

9. juli 2010

Alexander&Lærke

Tak for svar alle sammen, jeg tror og regner med vi drger til sverige, det føler vi mest for pt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.