Nogle der har været ude for det mens i var / er gravide.
Jeg føler et kæmpe pres fra min arbejdsgiver til tider og hun er utrolig skarp og skrap.
Hverken hende eller en anden i den afdeling ved særlig meget om mange af de ting der hvor jeg er og derfor bruger de mig meget og forventer utrolig meget. Jeg føler jeg er sparrings partner for dem og ikk omvendt. Det ligger ekstra meget vægt på mig og lige nu med graviditeten og at man har en familie i forvejen gør en i forvejen meget stresset og ikke så overskuds agtig som man tidligere var.
Fx. når jeg har fri, kværner mine tanker om arbejdet, hvad sker der i morgen, hvad ringer hun nu om osv osv. Der sidder en konstant, ved ikke om jeg vil kalde det frygt men der sidder et eller andet og nager. Det er begyndt og gå ud over mig selv når jeg skal sove og kan sagtens bryde sammen over det. Ved ikke hvad det er, men er bange for det er stress. Og det er bestemt ikke godt for Babyén i maven.
Ved ikke hvad jeg vil med dette, men hvad skal jeg gøre. Og jeg vil ikke konfrontere hende, da jeg slet ikke får noget som helst ud af det !!
STORT KRAM
Anmeld