Føler jeg har Stress.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Anonym trådstarter

Nogle der har været ude for det mens i var / er gravide.
Jeg føler et kæmpe pres fra min arbejdsgiver til tider og hun er utrolig skarp og skrap.
Hverken hende eller en anden i den afdeling ved særlig meget om mange af de ting der hvor jeg er og derfor bruger de mig meget og forventer utrolig meget. Jeg føler jeg er sparrings partner for dem og ikk omvendt. Det ligger ekstra meget vægt på mig og lige nu med graviditeten og at man har en familie i forvejen gør en i forvejen meget stresset og ikke så overskuds agtig som man tidligere var.
Fx. når jeg har fri, kværner mine tanker om arbejdet, hvad sker der i morgen, hvad ringer hun nu om osv osv. Der sidder en konstant, ved ikke om jeg vil kalde det frygt men der sidder et eller andet og nager. Det er begyndt og gå ud over mig selv når jeg skal sove og kan sagtens bryde sammen over det. Ved ikke hvad det er, men er bange for det er stress. Og det er bestemt ikke godt for Babyén i maven.

Ved ikke hvad jeg vil med dette, men hvad skal jeg gøre. Og jeg vil ikke konfrontere hende, da jeg slet ikke får noget som helst ud af det !!

STORT KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

msax

Anonym skriver:

Nogle der har været ude for det mens i var / er gravide.
Jeg føler et kæmpe pres fra min arbejdsgiver til tider og hun er utrolig skarp og skrap.
Hverken hende eller en anden i den afdeling ved særlig meget om mange af de ting der hvor jeg er og derfor bruger de mig meget og forventer utrolig meget. Jeg føler jeg er sparrings partner for dem og ikk omvendt. Det ligger ekstra meget vægt på mig og lige nu med graviditeten og at man har en familie i forvejen gør en i forvejen meget stresset og ikke så overskuds agtig som man tidligere var.
Fx. når jeg har fri, kværner mine tanker om arbejdet, hvad sker der i morgen, hvad ringer hun nu om osv osv. Der sidder en konstant, ved ikke om jeg vil kalde det frygt men der sidder et eller andet og nager. Det er begyndt og gå ud over mig selv når jeg skal sove og kan sagtens bryde sammen over det. Ved ikke hvad det er, men er bange for det er stress. Og det er bestemt ikke godt for Babyén i maven.

Ved ikke hvad jeg vil med dette, men hvad skal jeg gøre. Og jeg vil ikke konfrontere hende, da jeg slet ikke får noget som helst ud af det !!

STORT KRAM

Hmm - det lyder på ingen måde særlig sundt for hverken dig eller baby.

Jeg tænker om du ikke kan få en sygemelding fra din chef, så du evt kun skal arbejde halv tid, eller have en pause hen over noget af sommeren også have nedsat tid bagefter.

Nogen gange er det en sygemelding der skal til for at chefen lader en lidt være og ikke er så krævende.

Jeg håber du finder ud af noget godt. Pas på dig selv, det er det vigtigste lige nu.

SMIL fra Mette 35+6

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg skal til læge besøg her om et par uger, så må jeg lige se hvad han siger. For nej det er bestemt ikke sundt, jeg har det bare sååå dårligt med at skulle sygemelde mig osv. Og jeg ved en delvis ville bare give mig endnu mere stress på kortere arb. tid.
Men nu må vi se. Jeg kan bare slet ikk overskue at skulle afsted i dag

Anmeld

8. juli 2010

msax

Anonym skriver:

Jeg skal til læge besøg her om et par uger, så må jeg lige se hvad han siger. For nej det er bestemt ikke sundt, jeg har det bare sååå dårligt med at skulle sygemelde mig osv. Og jeg ved en delvis ville bare give mig endnu mere stress på kortere arb. tid.
Men nu må vi se. Jeg kan bare slet ikk overskue at skulle afsted i dag

det er da noget rigtig lort...

tænkte bare at deltid var et tegn yil din leder om at du selvfølgelig ikke kan nå det samme på mindre tid.

Pas på med ikke at vente forlænge - stress er noget skidt og det kan tage lang tid før det forlader kroppen igen.

det er vildt ærgeligt at du ikke kan tale med din leder om det, for det ville gøre det hele meget lettere.

Sender dig et "husk-at-slappe-af-kram"

SMIL fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.