Fødselsdagskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

linemus

Sidste kreation af kager til 2x3 års fødselsdag i søndags og en bande muffins til børnehaven i dag. Førstnævnte blev overhovedet ikke som planlagt, men sådan går det, når man ikke overholder tidsplanen og står med pynten i sidste øjeblik Så det blev meget spontan udsmykning, og tøsepigerne fik lov at pynte med krymmel, så det blev jo helt hyggeligt Pyntet på muffins'ene er noget ujævn i kanterne, for det tog jo vildt lang tid - jeg stod det halve af natten (eller var det det hele af natten?) og måtte også bruge en god time i morges, men de gjorde lykke i børnehaven

Slottet er med købebunde og jordbærtiramisu pyntet med mmf/marcipan.

Hjertekagen er med købebunde, skildpaddecreme og hindbærmousse pyntet med mmf/marcipan.

Muffins'ene er en superlækker gulerodskage pyntet med mmf.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

de der muffins... MIG VIL HA'!!!!!!!!! er du sindsyg hvor ser de lækre ud! bliver helt betaget af alle de farver

De to kager er også brand flotte med de muffins er da et must have! Sådan nogen vil jeg lave til når vi skal flytte

Anmeld

6. juli 2010

Ranarupta

linemus skriver:

Sidste kreation af kager til 2x3 års fødselsdag i søndags og en bande muffins til børnehaven i dag. Førstnævnte blev overhovedet ikke som planlagt, men sådan går det, når man ikke overholder tidsplanen og står med pynten i sidste øjeblik Så det blev meget spontan udsmykning, og tøsepigerne fik lov at pynte med krymmel, så det blev jo helt hyggeligt Pyntet på muffins'ene er noget ujævn i kanterne, for det tog jo vildt lang tid - jeg stod det halve af natten (eller var det det hele af natten?) og måtte også bruge en god time i morges, men de gjorde lykke i børnehaven

Slottet er med købebunde og jordbærtiramisu pyntet med mmf/marcipan.

Hjertekagen er med købebunde, skildpaddecreme og hindbærmousse pyntet med mmf/marcipan.

Muffins'ene er en superlækker gulerodskage pyntet med mmf.

Ihh, hvor er det flot!!

Den der jordbærtiramisu... Hvordan har du lavet den?

Anmeld

6. juli 2010

Enayia

Uhhhh! Man bliver jo helt sulten! Det ser godt nok lækkert ud! Yummie!

Anmeld

6. juli 2010

mamalicious

Er da faldet pladask for dine SKØNNE muffins

Anmeld

6. juli 2010

linemus

Ranarupta skriver:

Ihh, hvor er det flot!!

Den der jordbærtiramisu... Hvordan har du lavet den?

Opskriften ligger her - nederst på siden: https://www.baby.dk/debat/22541pi4/kageklubben/kun- til-opskrifter.aspx

Jeg brugte flere jordbær denne gang og fordelte det i to lag mellem alm. lagkagebunde. Den er hamrende god og frisk.

Opskriften på gulerodskagen er på side 2. Jeg fyldte formene halvt op og gav dem 22 min. i ovnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.