Tog til 2. lægebesøg og endte på sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

merichs

Idag havde jeg en tid til mit 2. lægebesøg.

Umiddelbart har jeg haft det nemt med at være gravid indtil videre. Det eneste jeg har døjet med var kvalme fra jeg var 6 uger henne til jeg var ca 11 uger henne, så det har jo ikke været så slemt.

Ved lægen får jeg tjekket mit urin og målt blodtryk og det ser fint ud. Så vil han lytte til alfens hjerte.... Han ser ikke tilfreds ud og spørger hvordan jeg har mærket liv de sidste par dage. Hverken igår eller idag havde jeg mærket hende lige så meget som jeg plejer. 

Han vælger at sende mig ind på fødegangen så de kan tjekke mig der. Min læge er ret gammeldags og meget rolig, så det at han er urolig, gør mig enormt nervøs.

På fødegangen får jeg kørt en strimmel og HELDIGVIS ser det fint ud og den lille dame bliver også mere aktiv. Jeg er LETTET.

Ville ikke så meget med indlæggget, bare ud med dagens chok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

B&J

merichs skriver:

Umiddelbart har jeg haft det nemt med at være gravid indtil videre. Det eneste jeg har døjet med var kvalme fra jeg var 6 uger henne til jeg var ca 11 uger henne, så det har jo ikke været så slemt.

Ved lægen får jeg tjekket mit urin og målt blodtryk og det ser fint ud. Så vil han lytte til alfens hjerte.... Han ser ikke tilfreds ud og spørger hvordan jeg har mærket liv de sidste par dage. Hverken igår eller idag havde jeg mærket hende lige så meget som jeg plejer. 

Han vælger at sende mig ind på fødegangen så de kan tjekke mig der. Min læge er ret gammeldags og meget rolig, så det at han er urolig, gør mig enormt nervøs.

På fødegangen får jeg kørt en strimmel og HELDIGVIS ser det fint ud og den lille dame bliver også mere aktiv. Jeg er LETTET.

ja det kan godt give et lille chok.... fordi de små putter inde i maven skal jo gerne have det godt men er glad for hun har det super godt der inde og hun var aktiv

Anmeld

6. juli 2010

merichs

B&J skriver:

ja det kan godt give et lille chok.... fordi de små putter inde i maven skal jo gerne have det godt men er glad for hun har det super godt der inde og hun var aktiv

Det var bare et rigtig grimt chok at få. Og specielt fordi min storesøster blev indlagt omkring samme tid da hun var gravid første gang. Det gik desværre ikke så godt for hende  

Anmeld

6. juli 2010

charlottekri

hvor må det bare have været ubehageligt at vente på at få tjekket det på sygehuset!!! godt at det endte som det gjorde!!

Anmeld

6. juli 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er det dejligt at høre at alt var som det skulle være..

Og godt din læge reagerede, så du kunne blive tjekket igennem

Anmeld

6. juli 2010

B&J

merichs skriver:

Det var bare et rigtig grimt chok at få. Og specielt fordi min storesøster blev indlagt omkring samme tid da hun var gravid første gang. Det gik desværre ikke så godt for hende  

åh det er jeg ked af at høre men din søster men dejlig din havde det super godt... og ja håber da helt klart vi kommer til af se dejlige baby billeder

Anmeld

6. juli 2010

6800

merichs skriver:

Puha godt alt var som det skulle være

Anmeld

7. juli 2010

Bolette

Åh hvor dejligt at høre!!!

Anmeld

7. juli 2010

merichs

Er godt nok også glad for at der ikke var noget galt. Men føj en forskrækkelse...

Anmeld

7. juli 2010

Lone Jakobsen

puha det må har været meget ubehageligt. især når du fortæller det om din søster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.