Hvor hurtigt ville i tjekke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Stumpen

I går på parkeringspladsen udenfor ABC fik vinden fat i min dør, mens jeg gav Mathilde sele på.. Døren slog (stille) over i en anden bil, hvor der sad en dame i.. Hun kommer ud og konstaterer desværre at min bil har smittet af samt lavet en lille ridse i hendes dør..... Farven får hun næsten af, men ridsen er der.. Hun får mit nummer, men vil tjekke om en gang polering kunne tage ridsen...

Hvis dette var sket for jer, at en dør havde lavet en ridse på jeres bil, hvor længe ville I så være om at tjekke om I skulle have kontakt til den ansvarlige i et forsikringsspørgsmål??

Jeg ville personligt fare hjem og tjekke det.....Nok ikke af hensyn til den der havde gjort det, men af hensyn til mig selv og muligheden for at skulle have fat i den ansvarlige..

-Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Stumpen

Tak for svar

Anmeld

6. juli 2010

Muffinmus

mjøøø, hvad filane skal jeg lige sige til det:-)

Jeg ville spørge min mand om vi skulle være pisse ligeglade eller om vi skulle være bitchy og sige den ridse skulle fikses.....

men eftersm vores biler ikke er sprit bye er der gode chancer for at jeg ikke havde gjort en dyt ved det.

Skulle det laves fordi det var en mega ridse hen over døren eller lign, ja så skal man jo først kontakte nogle der kan gøre og høre om prisen og have dem til at se på skaden.

Anmeld

6. juli 2010

Valle81

Jeg vill enok få det gjort i en fart og få kontaktet den "skyldige" og enten sige det skal laves eller det skal du ikke tænke merre på:0) Så har begge parter fået det ud af verdenen:0)

Anmeld

6. juli 2010

XXSS

Stumpen skriver:

Tak for svar

Jeg ville nok ringe til mit forsikringsselskab, men selvfølgelig huske at få navn og nummer og tage nummerpladennummeret.

Nu er jeg selv gift med en forsikringsmand, så hvis ikke jeg gjorde det fik jeg nok høvl når jeg kom hjem  har heldigvis ikke været ude for det..

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

Stumpen skriver:

Tak for svar

Hva' sker der for flabet?

Jeg tror jeg har det som langt størstedelen her på siden; det er et meget svært spørgsmål, især når man ikke aner noget om biler og forsikringer!

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

MariaE skriver:

mjøøø, hvad filane skal jeg lige sige til det:-)

Jeg ville spørge min mand om vi skulle være pisse ligeglade eller om vi skulle være bitchy og sige den ridse skulle fikses.....

men eftersm vores biler ikke er sprit bye er der gode chancer for at jeg ikke havde gjort en dyt ved det.

Skulle det laves fordi det var en mega ridse hen over døren eller lign, ja så skal man jo først kontakte nogle der kan gøre og høre om prisen og have dem til at se på skaden.

Den var lille bitte.. Ikke noget som jeg selv ville gå op i med vores egen spand.. Men hun stod og sagde at den skulle sælges og var en forholdsvis gammel bil...

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Valle81 skriver:

Jeg vill enok få det gjort i en fart og få kontaktet den "skyldige" og enten sige det skal laves eller det skal du ikke tænke merre på:0) Så har begge parter fået det ud af verdenen:0)

Lige nøjagtig det jeg går og venter på -om vi skal punge ud med noget eller ej....

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Hva' sker der for flabet?

Jeg tror jeg har det som langt størstedelen her på siden; det er et meget svært spørgsmål, især når man ikke aner noget om biler og forsikringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.