Elsker udsalg... ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

twinboys

Pia. skriver:

lydder lækkert... kender du sider som går længere op i de store børnestørrelser... altså 140 og op efter... ? syntes tit den slutter ved 128 nemlig - desværre...

Ja de to sider...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Sara.

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeee elsker udsalg...

Har lige handlet udsalgsvarer til drengene...

Ups... 3975kr ja det løber op...

Men så har jeg virkelig også fået en masse nyt tøj til dem...

Majbritt

hehe det er jo næsten min mdrs indtægt du har shoppet for

Glæder mig til det blir min tur

Lyder godt nok lækkert alt det du har købt

Anmeld

6. juli 2010

LotteN

lærkes_mor skriver:

hehe det er jo næsten min mdrs indtægt du har shoppet for

Glæder mig til det blir min tur

Lyder godt nok lækkert alt det du har købt

hehe også min - sølle 5000 kr i SU

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

LotteN skriver:

hehe også min - sølle 5000 kr i SU

Smiler har jo også 2 jeg skal købe til på en gang...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2010

line melias mor

ihhhh elsker også udsalg så dejligt du fik handlet lidt lækkert til dem begge. har også handlet i miniaturen masser af molo  og en masse til mig selv og manden. kan ikke vente til der bliver udsalg igen hihi...

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde

Ej nu skulle jeg jo absolut lige kigge på miniaturen.dk og vupti, nu er du skyld i at jeg har brugt penge Fy Majbritt, du må altså ikke lokke sådan

Anmeld

6. juli 2010

Munder

Hvor dejligt at du har købt på udsalg.

Må altså indrømme, at jeg ikke bruger så mange penge på mærketøj, ville blive noget så ærgerlig, hvis der blev slidt hul på noget pinkedyrt regntøj mm. Det er nemmere at sluge, hvis det ikke har været så dyrt. Synes også at de billige mærker (H&M mfl.) er kommet ret godt med de sidste par år med at gøre deres tøj lækkert

Anmeld

6. juli 2010

line melias mor

Mathilde skriver:

Ej nu skulle jeg jo absolut lige kigge på miniaturen.dk og vupti, nu er du skyld i at jeg har brugt penge Fy Majbritt, du må altså ikke lokke sådan

ejjjjj vidste slet ikke de havde en webshop og det er da endnu billigere i udsalg derinde tak for tippet

Anmeld

6. juli 2010

ekzunz

Munder skriver:

Hvor dejligt at du har købt på udsalg.

Må altså indrømme, at jeg ikke bruger så mange penge på mærketøj, ville blive noget så ærgerlig, hvis der blev slidt hul på noget pinkedyrt regntøj mm. Det er nemmere at sluge, hvis det ikke har været så dyrt. Synes også at de billige mærker (H&M mfl.) er kommet ret godt med de sidste par år med at gøre deres tøj lækkert

Jeg ville heller aldrig bruge så mange penge på regntøj og gummistøvler... Jeg elsker mærketøj, men helst på udsalg - og kun i noget tøj. Noget bliver simpelthen for hurtigt slidt eller plettet, så der vælger jeg og H&M eller andet i tilsvarende prisklasse. Ellers kan et lagersalg anbefales...

Gummistøvler holder ca. 2 mdr. herhjemme pga. løbecyklerne i børnehaven, så det skal bare være de billigste jeg kan finde...

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

Mathilde skriver:

Undsklyd søde...

Smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.