Hvilke dyner og hvor mange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.581 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

BJL2010

Jeg har ledt lidt efter en tråd om dyner, men var for doven til at lede mere

Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal købe af dyner til Bebs. Han skulle gerne komme sidst i august.

Skal man have to? (Vi bor i lejlighed og tænker at det måske også vil være rart, så man slipper for at slæbe den frem og tilbage til barnevognen?)

Hvad skal det være for dyner, sommer eller vinter og baby og/eller junior?

Jeg synes det er en jungle!!! Så vil meget gerne høre alle jeres gode råd og erfaringer

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Skouboe

Til et barn født sidst i august ville jeg købe 2 dyner - en sommer og en vinter.

Det er rart at have to, da uheld jo altså sker (afføring/tis/opkast/gylp) osv på dynen - så er det rart at have en at skifte med.

Junior synes jeg er lidt store til vugge/barnevogn/lift, så jeg har ventet med dem til vores datter var 6-8 måneder gammel.

Anmeld

6. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi har 2 babydyner, 1 junior og en voksi pose. Liam er snart 1 år.

Voksien har vi selv brugt i barnevognen, men dp vil helst han bruger dyne, så der bruger han en alm. babydyne.

Herhjemme har han brugt temprakon(temperaturregulerende) babydyne frem til ca. 9 mdr. hvor vi skiftede til en temprakon juniordyne, da han var begyndt at sparke babydynen af om natten.

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

BJL2010 skriver:

Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal købe af dyner til Bebs. Han skulle gerne komme sidst i august.

Skal man have to? (Vi bor i lejlighed og tænker at det måske også vil være rart, så man slipper for at slæbe den frem og tilbage til barnevognen?)

Jeg synes det er en jungle!!! Så vil meget gerne høre alle jeres gode råd og erfaringer

Knuser

Vi har 2 dyner... en hjemme og en i dp... nr. 2 dyne kan I jo købe senere....

Anmeld

23. juli 2010

LC

Vi har en sommer og en vinter babydyne og en helårs junior.  Vi har en datter på snart 7måneder, hun begyndte at bruge juniordynen i sin tremmeseng allerede da hun var 2 måneder, fordi hun sparkede babydynen af.

Vi har stort set ikke haft glæde af 2 babydyner, da vi har et december barn, og hun derfor ikke sov ude i barnevognen ret meget de første 2 måneder.

Vi bruger stadig kun babydyne i barnevognen.

Anmeld

24. juli 2010

Svenne

Vi har 3 babydyner til vores dreng. To helårs (en til sengen og en til barnevognen) - og så har vi en sommerdyne (og den har været uundværlig her i varmen!).
Vi bruger dem alle tre meget. Lige nu, mens det er sommerdynen, han bruger i barnevognen, har han den ene dyne i sofaen, som vi bruger, når han skal ammes eller have en lille lur på sofaen.

Juniordyne har vi ikke købt endnu, han er kun 3 mdr.
Vi har også en voksi til vinter. Man kunne nok godt nøjes med mindre...

Anmeld

24. juli 2010

moniquesmor

min datter er født i maj og vi have en sommer og en vinter dyne..

også lave hendes oldemor en dyne til barnevogn som var en mellem ting mellem vinter og sommer også have vi altid et lille tæppe med også

Anmeld

24. juli 2010

Liljesilas

BJL2010 skriver:

Knuser

Vi har købt 2 dyner, den ene fra babysam til 600 kr - virkelig blød og let, men dyr er den. Den anden er en billig dyne, men også noget tunger, som vi regner med at bruge til vinter - men også når vi kører med barnevognen. Ellers har vi masser af tæpper, i forskellige tykkelser. De dage der er varmt kan han nøjes med et tyndt tæppe...

Anmeld

24. juli 2010

Monica

Startede med en (vinter) baby dyne... Men havde også brug for en sommer dyne,såkøbte en voksen sommer dyne.Syede of fik 2 baby og 1 junior dyne. Det er meget billigere at gøre det sådan, selv om man køber en dyr voksen dyne. Og da vi fil en lille bror så købte jeg en vinter dyne og syede 2 junior dyner... Så vi har Babydyner: 2 sommer og 1 vinter (+ en voksi) Juniordyner: Er lidt i tvivl... Men mener vi har 3 vinter og 1 sommer...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.