Løbere - Spørgsmål til væskebælte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej de damer, er der nogle af jer som bruger væskebælte når i løber, og hvor langt løber i før i gør brug af det?

Og så vil jeg meget gerne vide, om nogle af jer ved hvor man kan få det til en rimelig pris på nettet, og hvilke mærke man skal gå efter?

Jeg har hørt noget om, at det er smart at vælge dem, hvor flaskerne sidder på skrå?

Tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

LotteN

Alexis skriver:

Hej de damer, er der nogle af jer som bruger væskebælte når i løber, og hvor langt løber i før i gør brug af det?

Og så vil jeg meget gerne vide, om nogle af jer ved hvor man kan få det til en rimelig pris på nettet, og hvilke mærke man skal gå efter?

Jeg har hørt noget om, at det er smart at vælge dem, hvor flaskerne sidder på skrå?

Tak for hjælpen.

jeg har haft brugt det, men synes nogle gange det er lidt trals at løbe med. men jeg har haft det på når jeg har løbet over 15 km.

Jeg ved ikke hvor du kan få det billigt på nettet, men tror du nogle gange kan slippe med 100 kr i en sportsbutik.
Ellers kan du jo bare ligge vand ud på den rute du løber - det er lige så fint!

Anmeld

6. juli 2010

Sisley

Hvad med en camel bag som alternativ? Jeg mener  man bør have væske med, hvis man løber mere end 10 km, men det kan jo være individuelt.

Anmeld

9. juli 2010

Sisley skriver:

Hvad med en camel bag som alternativ? Jeg mener  man bør have væske med, hvis man løber mere end 10 km, men det kan jo være individuelt.

Tak for tippet, men tror  det bliver for varmt at have på ryggen. Har en ide om, at et væskebælte passer bedre til mit temperament.

Anmeld

9. juli 2010

LotteN skriver:

jeg har haft brugt det, men synes nogle gange det er lidt trals at løbe med. men jeg har haft det på når jeg har løbet over 15 km.

Jeg ved ikke hvor du kan få det billigt på nettet, men tror du nogle gange kan slippe med 100 kr i en sportsbutik.
Ellers kan du jo bare ligge vand ud på den rute du løber - det er lige så fint!

Uh har slet ikke set dem til så billige priser. Min. 200 kr på nettet, hvilket nok også er ok.

Hvilket mærke har du? Og har du et hvor flaskerne ligger på skrå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.