Farede vild på min nye cykel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

merichs

Jeg har nok ikke cyklet i 10 år. Men besluttede mig for at nu skulle jeg da ha mig en ny cykel så jeg kunne få lidt motion. Og en ny cykel fik jeg købt.

Igår besluttede jeg mig for at nu skulle den prøves. Og jeg kunne da lige cykle hjem til mine forældre så de kunne se den. De bor ca 12 km fra mig. Op på cyklen og så afsted.

De gik fint derhjem men var lidt utryg ved at cykle på "den store vej", så da jeg skulle hjem fik jeg øje på en lille landevej som da sikkert også ville føre mig hjemad. Det gjorde den IKKE.

2 timer efter jeg var kørt fra mine forældre, var jeg hjemme.

Det var en dejlig cykeltur, men hold da op jeg har ondt i bagen

Ville ikke det store med indlægget, bare dele min "cykel-glæde"

Marlene 27+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

klmf

He he, jamen så blev den da indviet med manér
Håber bagen har det godt

Anmeld

6. juli 2010

merichs

lotchen aka Charlotte skriver:

He he, jamen så blev den da indviet med manér
Håber bagen har det godt

Bagen er bare øm, så der går nok lige et par dage får jeg hopper på cyklen igen

Anmeld

6. juli 2010

Pena

Jeg har også fundet cykelglæden. Begyndte for et par dage siden at cykle med min hund. Første gang han prøver det, og vi startede med at øve på en lukket vej. Men nu fiser vi afsted i det danske land (Ca 3 km pr dag) for ved ikke helt hvor meget hunden kan holde til, men han ELSKER det.

Men for pokme nok bagen er da øm. Det er immervæk også mange år siden jeg har cyklet.

Anmeld

6. juli 2010

B&J

du må ha en pude på numsen.... ej kender det når man cykler alt for meget og det er længe siden uhhhh det kan gøre ond så hopper man ikke lige på cyklen den første uge hihihihi men stort tillykke med en dejlig ny cykel

Anmeld

6. juli 2010

merichs

Søddepødde skriver:

Jeg har også fundet cykelglæden. Begyndte for et par dage siden at cykle med min hund. Første gang han prøver det, og vi startede med at øve på en lukket vej. Men nu fiser vi afsted i det danske land (Ca 3 km pr dag) for ved ikke helt hvor meget hunden kan holde til, men han ELSKER det.

Men for pokme nok bagen er da øm. Det er immervæk også mange år siden jeg har cyklet.

Min hund er bange for cykler så det går ikke lige at ta ham med på tur. Håber dog at jeg kan vænne ham af med angsten, sor det ville da være rart at kunne ta ham med på tur

Anmeld

6. juli 2010

merichs

B&J skriver:

du må ha en pude på numsen.... ej kender det når man cykler alt for meget og det er længe siden uhhhh det kan gøre ond så hopper man ikke lige på cyklen den første uge hihihihi men stort tillykke med en dejlig ny cykel

Haha ja, sørger i hvert fald for at sidde "bløde" steder, så det ikke er alt for hårdt for bagen... Og næste cykeltur bliver nok en anelse kortere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.