gratis lovlig musik på BibZoom.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

msax

ja den er god nok. Det er bibliotekerne der stiller musikken til rådighed (lidt som Play fra TDC). Også vidt jeg har forstået løber licensen til musikken ikke ud - så når den først ligger på computeren så bliver den der.

Jeg er fuld gang med at hente dejlig musik.

SMIL fra Mette 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

lotte32

fedt, det må jeg da lige ind og tjekke

tak for tippet

Knus Lotte

Anmeld

6. juli 2010

msax

msax skriver:

ja den er god nok. Det er bibliotekerne der stiller musikken til rådighed (lidt som Play fra TDC). Også vidt jeg har forstået løber licensen til musikken ikke ud - så når den først ligger på computeren så bliver den der.

Jeg er fuld gang med at hente dejlig musik.

SMIL fra Mette 35+6

hmm - har lige nærlæst lidt - og musikken kan måske kun afspilles i en uge... min fejl, undskyld. men den er stadig gratis

Anmeld

6. juli 2010

FrkLarsen

Ellers kan musikken fra youtube også hentes  

Der er jo et rimelig stort udvalg  

Anmeld

6. juli 2010

lollandpigen

Ellers kan musikken fra youtube også hentes  

Der er jo et rimelig stort udvalg  

Kan godt være jeg lige spørger dumt men musikken fra youtube hvordan downloader man den til ens computer for bagefter at smiden den på sin mp3 eller mobil??

Anmeld

6. juli 2010

FrkLarsen

lollandpigen skriver:

Kan godt være jeg lige spørger dumt men musikken fra youtube hvordan downloader man den til ens computer for bagefter at smiden den på sin mp3 eller mobil??

Jeg bruger et program som hedder 'youtube downloader' (kan søges på google), det skal downloades til ens computer. 

Når det så er downloadet finder man sangen man gerne vil have, kopiere link og indsætter det i youtube downloaderen.

Nå sangen så er hentet skal den laves til mp3 format, hvis ikke man ønsker at have selve videoen med på telefonen, det gøres ved at konventere filen fra mp4 til mp3. 

Gud hvor lyder jeg som en nørd

Det er lidt indviklet, men når det er prøvet et par gange så går det hurtigt, og så kan alt musik hentes fra youtube  

Anmeld

6. juli 2010

lollandpigen

FrkLarsen skriver:

Jeg bruger et program som hedder 'youtube downloader' (kan søges på google), det skal downloades til ens computer. 

Når det så er downloadet finder man sangen man gerne vil have, kopiere link og indsætter det i youtube downloaderen.

Nå sangen så er hentet skal den laves til mp3 format, hvis ikke man ønsker at have selve videoen med på telefonen, det gøres ved at konventere filen fra mp4 til mp3. 

Gud hvor lyder jeg som en nørd

Det er lidt indviklet, men når det er prøvet et par gange så går det hurtigt, og så kan alt musik hentes fra youtube  

Oki har fået downloadet youtube downloader men hvordan og hvor finde rjeg linket på det nr jeg vil downloade?? Kan ikke lige finde det!!

Anmeld

6. juli 2010

FrkLarsen

lollandpigen skriver:

Oki har fået downloadet youtube downloader men hvordan og hvor finde rjeg linket på det nr jeg vil downloade?? Kan ikke lige finde det!!

Du søger sangen inde på youtube -> åbner selve videoen så musikken afspiller -> og kopiere linket (www.xxxxxxxx.dk), det sætter du så ind i youtube downloaderen (den plejer at gøre det automatisk hvis du kører musen hen over det tomme felt

Anmeld

6. juli 2010

lollandpigen

FrkLarsen skriver:

Du søger sangen inde på youtube -> åbner selve videoen så musikken afspiller -> og kopiere linket (www.xxxxxxxx.dk), det sætter du så ind i youtube downloaderen (den plejer at gøre det automatisk hvis du kører musen hen over det tomme felt

Nu føle rjeg mig som en nørd der intet fatter.....    

Det enestet sted jeg kan se hvor der står noget med www.xxxxxx.dk

er lige under billedet af musik vidioen men der vil den kun kopiere genvej når man trykker der....

Hvor er det link cirka henne?? På filmen eller nedenunder i hviklet hjørne??

Anmeld

6. juli 2010

FrkLarsen

lollandpigen skriver:

Nu føle rjeg mig som en nørd der intet fatter.....    

Det enestet sted jeg kan se hvor der står noget med www.xxxxxx.dk

er lige under billedet af musik vidioen men der vil den kun kopiere genvej når man trykker der....

Hvor er det link cirka henne?? På filmen eller nedenunder i hviklet hjørne??

Linket er den 'boks' oppe i toppen af vinduet hvor du skriver 'www.xxxxxx.dk' for at komme ind på en hjemmeside  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.