vægtøgning meget tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Malonde1985

Ja og det kommer jo også an på om an døjer med kvalme osv.. Hvilket jeg gør  jeg er 10+4 og har indtil videre tabt mig 4 kg. Jeg kaster op konstant, men prøver virkelig at proppe i mig hver 2-3 time.. små måltider.. da det er endnu værre hvis jeg når at blive sulten . Men hvis man ikke har kvalme, kan jeg sagtens forestille mig der hurtigt ryger nogle kg på, og det er ikke ensbetydende med at det jo er fedt.. Hele kroppen forandrer sig jo, brysterne vokser osv. De første 6 uger af min graviditet tog jeg også på, og det var en stor del af brysternes skyld - de voksede hurtigt! Manden brokker sig ikke  fniis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Mikkel's mor <3

Maja84 skriver:

Jeg er kun ca 4+6 og alligevel har i løbet af den sidste uge taget 3 kg på, synes ikke jeg har spist så meget anderledes, som burde gøre hele 3 kg, og tænker om noget kan være væske, da det har været så varmt, eller måske fordi jeg nu er gravid, men barnet med indhold kan vel umuligt veje mere end maks et par 100 gram, hvis det overhovedet er så meget??

er det normalt at tage på, på den måde, kæmper jo i forvejen stort med vægten pga mit pco.

Hej jeg tror at det er meget individuel ..
Selv har jeg tabt mig, tror dog bare at det er muskelmasse da jeg trænede rigtig meget før jeg blev gravid.
men ville da gerne begynde at tage lidt på istedet.. er i uge 18 

Anmeld

6. juli 2010

millesofie

da jeg blev gravid med tinke tog jeg lynhurtigt 5 kg på men tilgengæld så holdt jeg den der i ca 5mån og så tog jeg på igen næsten 10 kg dog gradvist

så bare tænk over hvad du spiser og drikker

jeg var også tidligt i min graviditet om sommeren så ved ikke om det var for meget vand

men tillykke med den lille spir

Anmeld

6. juli 2010

Kløver

tak for svar allesammen, tror jeg skal kigge lidt mere grundigt på min kost, og så se om det vil hjælpe, hvis ikke må jeg have fat i lægen, og høre om der er noget, som ikke er som det skal være synes jo bare de 3 kg lyder af meget når det er på en uge, og ikke er længere henne, men må lige holde øje med vægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.