Advarsel.........ren pral :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Karo

En uge efter jeg havde født Ida vejede jeg 81 kg og et par uger senere da jeg indvigede jer i mit slanke projekt vejede jeg 78 kg. Imorges da jeg steg op på vægten kunne jeg se at jeg endelig har nået mit første mål. Jeg vejer nemmelig pt. 69,8 kg hvilket vil sige at jeg er kommet under de 70 kg som var mit første mål. Dvs. at jeg har tabt 11 kg pt Så nu kæmper jeg vidre for der er stadig et stykke vej til 57 kg, men jeg skal nok komme derned.

En anden ting er at jeg har haft total succe med at putte Ida om aftenen. Før skulle jeg nullere hende i søvn, men siden i fredags har jeg mellem kl. 20.30 og 21.00 lagt hende ind i sin seng og puttet hende, og så et hun faldet i søvn af sig selv.

Så selv om jeg stadig er virkelig forkølet og ikke er helt på toppen, så er humøret helt sikkert i top.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

msax

Man må gerne prale når man har noget at prale af - og det har du da i den grad. TILLYKKE

Håber lillepigen bliver ved med at være dejlig nem og vægten den bliver ved med at falde. Keep up the god work

SMIL fra Mette 35+6

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Det er dælme godt gået !!!

Anmeld

6. juli 2010

mama09

Karo skriver:

En uge efter jeg havde født Ida vejede jeg 81 kg og et par uger senere da jeg indvigede jer i mit slanke projekt vejede jeg 78 kg. Imorges da jeg steg op på vægten kunne jeg se at jeg endelig har nået mit første mål. Jeg vejer nemmelig pt. 69,8 kg hvilket vil sige at jeg er kommet under de 70 kg som var mit første mål. Dvs. at jeg har tabt 11 kg pt Så nu kæmper jeg vidre for der er stadig et stykke vej til 57 kg, men jeg skal nok komme derned.

En anden ting er at jeg har haft total succe med at putte Ida om aftenen. Før skulle jeg nullere hende i søvn, men siden i fredags har jeg mellem kl. 20.30 og 21.00 lagt hende ind i sin seng og puttet hende, og så et hun faldet i søvn af sig selv.

Så selv om jeg stadig er virkelig forkølet og ikke er helt på toppen, så er humøret helt sikkert i top.

Ej hvor flot.. PRAL du alt hvad du vil - virkelig FLOT! TILLYKKE! 

Og fedt det går godt med at putte

Dejligt med godt humør, håber dog du snart bliver fri for forkølelse

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Mange tak tøser

Det er altid dejligt at få ros af andre.

Anmeld

6. juli 2010

MORJESPERSEN

Det er godt gået

Anmeld

8. juli 2010

Vinker

Det er skisme også helt orden at du praler når der er SÅ gode grunde til det!!!!!!!!!

Anmeld

8. juli 2010

otlitrom

Pral alt det du har lyst til, det er jo ski*e godt gået!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.