Hjælp- mega sulten dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

gda

Nu er vores lille Magnus blevet 4 uger. Han kom på flasken da han var 16 dage. Jeg kunne ikke mætte ham, selvom han spiste en 1 time ad gangen.
Han er dog stadig meget sulten. Er mæt omkring 2½ time, også om natten.

Har i nogle gode råd ??

Gitte + Magnus 4 uger idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Lise

Giv ham mere mad! ;)

Nogle unger er vist bare mere sultne end andre. Selv har jeg også en sulten knægt - han har været sulten siden den dag han blev født. Nu er han 11 mdr og han siger ma-ma-ma konstant...

Lise

Anmeld

24. juni 2008

Tynen

Jeg ville bare give den gas :)

Stella var også monster sulten de første mange måneder.
Fik besked på at ligge hende til så meget hun bad om, for så var det fordi hun havde brug for det.

Havde godt nok hørt at man skulle trække den, så der gik 3 timer mellem hvert måltid, men det syntes min SP var en dårlig ide.

Anmeld

24. juni 2008

Lise

Jeg trak den aldrig. Men vi havde heller ikke nogen faste mad-tidspunkter før han begyndte at få grød...

Men altså - Simon fik mad når han bad om det.

Anmeld

25. juni 2008

Tine79

Som de andre skriver, ville jeg også bare fylde på knægten. De små spiser når de har brug for mad, og det kan svinge rigtig meget.
Den ene uge kan det være hver ½ time og den næste hver 4. time. Jeg ville ikke være urolig, han er jo stadigvæk så lille og skal bare være mæt så han kan sove og vokse.
Ellers, så ring til din sundhedsplejerske, hvis det er noget du går og tænker meget over.
Knus, Tine

Anmeld

25. juni 2008

charlottekri

jeg synes også bare at du skal give den gas... det gør ikke noget hvis de er lidt fyldige i den alder ;). min datter spiste også ved mig KONSTANT og ligger i toppen af vækst kurven (og tog på et tidspunkt 2 kg på på 1½ måned...8(), men lige opludselig fra den ene dag til den anden gad hun ikke spise så meget, så vi gik fra 20-30 gange i døgnet til max 10 gange i døgnet, så du behøver ikke at bekymre dig.
knus herfra

Anmeld

25. juni 2008

Doktor Doolittle

YES jeg er helt enig med de andre - fyr den af, giv den gas, frem med babser og flasker og fyld på ham :P(L)
(H) og pøj pøj med det fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.