Update på "Gned sig i øret".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

L-Mortil3

Så er der en update på Liam, jeg tog til lægen igår, da jeg synes hans rysten på hovedet var blevet værre, det vidste sig at være en MØB, øret var ildrødt, men kun det venstre, han fik udskrevet penicillin og forebyggende panodil junior.

NU er han mors dreng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

B&J

Super dejligt.. af alt er godt igen

Anmeld

6. juli 2010

<3

God bedring det er så forfærdeligt når de små er så syge - godt han allerede er sig selv igen

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

od bedring til ham

Anmeld

6. juli 2010

SiLiMiMa

maia har også lige haft sådan en omgang - først feber i 4 dage og så blev hun pludselig vildt sur og vidste slet ikke hvor hun skulle gøre af sig selv. Så tog jeg til lægen med hende, hvor hun fik penicillin mod MØB.

Det er så synd for de små, når de har ondt og ikke rigtig kan fortælle det.....

God bedring fortsat! Godt penicillin hjælper så hurtigt!

heise

Anmeld

6. juli 2010

L-Mortil3

Han var bare skidtmads igår den lille prut, gned og gned og gned øret og rystede og rystede på hovedet, og det var bare kun mor der duede, idag griner han og kravler rundt som han plejer, tror det er Panodilen der også gør dit indtog

Anmeld

6. juli 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Han var bare skidtmads igår den lille prut, gned og gned og gned øret og rystede og rystede på hovedet, og det var bare kun mor der duede, idag griner han og kravler rundt som han plejer, tror det er Panodilen der også gør dit indtog

ja selvom det er skrappe sager, det penicillin, så er det nu dejligt når ens lille guldklump er skidt.... Dejligt han er ved godt mod igen

Kys ham på panden herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.