Smukt eller sødt citat??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Pia.

Dette er dog ikke et citat, men noget vi altid sagde til hinaden - så i vores ringe stod der "her fra og til månen"

Vi sagde altid - elsker dig her fra og til månen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Dette er dog ikke et citat, men noget vi altid sagde til hinaden - så i vores ringe stod der "her fra og til månen"

Vi sagde altid - elsker dig her fra og til månen....

det er faktisk et citat fra en lile bog om 2 harer

Den lille hare prøver at forklare den store hare hvor meget den elsker ham og hver gang topper den store hare det rigtig sød lille bog - ikke ret lang!

Ender med den lille hare siger "jeg elsker dig herfra og helt op til månen" store hare: "så meget?" så falder den lille hare i søvn og den store hare siger "jeg elsker dig herfra op til måned og hele vejen tilbage igen" (sådan ca i hvert fald)...

Anmeld

5. juli 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

det er faktisk et citat fra en lile bog om 2 harer

Den lille hare prøver at forklare den store hare hvor meget den elsker ham og hver gang topper den store hare det rigtig sød lille bog - ikke ret lang!

Ender med den lille hare siger "jeg elsker dig herfra og helt op til månen" store hare: "så meget?" så falder den lille hare i søvn og den store hare siger "jeg elsker dig herfra op til måned og hele vejen tilbage igen" (sådan ca i hvert fald)...

Sjovt du skriver det - kan ikke huske hvem af mine store børn der havde fundet denne bog/historie som jeg læste for dem og det var jo fuldstændig sådan vi havde det...

Jeg siger det også til mine børn... Når jeg putter dem så siger de "mor hvor højt elsker du mig" og jeg svare "her fra og til månen" og de svare tilbage - "og jeg elsker dig tilbage igen"

Og så skal jeg sige godnat - elsker jer, hele vejen ned af trappen og når jeg er nede skal jeg sige nu er jeg nede sov godt...

Griner - ja lidt tosset er man vel, men det er fast noget vi altid gør - også den store på 11½ år... (heldigvis)

Sov godt... Knus Pia.

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Pia. skriver:

Sjovt du skriver det - kan ikke huske hvem af mine store børn der havde fundet denne bog/historie som jeg læste for dem og det var jo fuldstændig sådan vi havde det...

Jeg siger det også til mine børn... Når jeg putter dem så siger de "mor hvor højt elsker du mig" og jeg svare "her fra og til månen" og de svare tilbage - "og jeg elsker dig tilbage igen"

Og så skal jeg sige godnat - elsker jer, hele vejen ned af trappen og når jeg er nede skal jeg sige nu er jeg nede sov godt...

Griner - ja lidt tosset er man vel, men det er fast noget vi altid gør - også den store på 11½ år... (heldigvis)

Sov godt... Knus Pia.

årh sikke et sødt, dejligt, kært, vidunderligt putte ritual

Så kan man ikke andet end sove godt...

nat nat!

Anmeld

5. juli 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

årh sikke et sødt, dejligt, kært, vidunderligt putte ritual

Så kan man ikke andet end sove godt...

nat nat!

Hvor er du sød... Det er i hvert fald det jeg håber de gør alle tre...

Vi har faktisk mange søde ritualer....

Vi har også denne her hvor vi siger

- (mig) I love you ...(børnene) I love you to

- (mig) I miss you ..... (børnene) I miss you to

- (mig) I kiss you ..... (børnene) I kiss you to (så kysser vi)

- (mig ) I nuller næse *GRINER* (børnene) I nuller næse to - så nuller vi næser... (den sidste fandt mikkel på, da han var ca. 4-5 år gammel, og han anede jo ikke hvordan man sagde nuller næse på Engelsk *GG*

HE HE...

Knus Pia.

Anmeld

5. juli 2010

qp

Hvad med bare at skrive jeres navne og for altid?

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Pia. skriver:

Hvor er du sød... Det er i hvert fald det jeg håber de gør alle tre...

Vi har faktisk mange søde ritualer....

Vi har også denne her hvor vi siger

- (mig) I love you ...(børnene) I love you to

- (mig) I miss you ..... (børnene) I miss you to

- (mig) I kiss you ..... (børnene) I kiss you to (så kysser vi)

- (mig ) I nuller næse *GRINER* (børnene) I nuller næse to - så nuller vi næser... (den sidste fandt mikkel på, da han var ca. 4-5 år gammel, og han anede jo ikke hvordan man sagde nuller næse på Engelsk *GG*

HE HE...

Knus Pia.

jeg håber også jeg kan lave nogle gode ritualer for Laura

Anmeld

6. juli 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

jeg håber også jeg kan lave nogle gode ritualer for Laura

Det er jeg helt sikker på du kan - det er jo helt op til dig selv, hvad det skal være... Start allerede nu når du putter hende, der går ikke lang tid før hun begynder at huske på jeres faste ritualer... og så er det sådan en hyggelig måde at slutte dagen på

Anmeld

6. juli 2010

Maddox

" De smukkeste ting i livet, kan ikke ses eller røres. De skal føles i dit hjerte"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.