Mens smerter 5+2; ok, ligemeget eller skidt?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Maria-s

Hmmmm.....

Jeg har siden jeg fik mistanke om at jeg var gravid, haft mens lignende smerter i større eller mindre grad. Synes det var meget "normalt" lige ved mens tid, da det vel er kroppens normale reaktionsmønster. Men i dag synes jeg den har været lidt gral...? Det kommer sådan i bølger og især her om aftenen, efter aftensmad når jeg ligger på langs i sofaen...

Har (7-9-13, bank under bordet) ikke haft skyggen af mens eller brunligt udflåd, har dog en del sådan mælkeagtigt udflåd...?

Jeg veeeed godt jeg er aaaaalt for pyller og nærmest knap nok er gravid... men ville bare lige høre om der er andre der haft haft en del "øm mave" her i starten af graviditeten?...

Vh den aaalt for bekymrede Maria der glæder sig til hun er omkring 12 uger så hun bare kan nyde sin graviditet 110%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Maria-s

Er det bare maven der arbejder, eller??...

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

Det er ligamentsmerter som kommer da livmoderen udvider sig. De minder om mens smerter men kan også gøre seriøst niller naller.

Kan være der gennem hele graviditetene nogle perioder værre end andre og nogle gange meget merre smertefulde end andre:0)

Knus og hejrtelig tillykke:0)

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Ja mens smerter har i begge mine graviditeter kun været gode tegn, tegn på at kroppen arbejder, livmoderen udvider sog og øver sig i en kommende fødsel

Det skal nok gå krydser alt hvad jeg har og glæder mig til at følge jer

Anmeld

5. juli 2010

Maria-s

ok... Havde godt læst om disse ligamentsmerter, men troede måske bare ikke at jeg allerede ville have sådanne nu... Så gik rundt her og blev helt nervøs over ingenting.. Men ok måske også kærestens reaktion i morges gør at jeg har været lidt trala i dag; vækkede ham i morges og sagde; "prøv lige at se" Det var så fordi den ene hundevaps var krøbet op til mig i løbet af morgenen og lå og puuuuttede sig ind til mig. Men min kæreste havde åbenbart været igang med en mindre behagelig drøm, for han skulle lige trække vejret og så sagde han; " nååå det er bare det. Jeg fik et helt chock, jeg troede du ville vise mig at du blødte..."

arrdr drøm som vi MEGET statser på ikke kommer til at gå i opfyldelse!

Anmeld

5. juli 2010

VIPpigen

Helt normalt... Jeg gik 5 dage over tid før jeg testede fordi jeg var sikker på mens var på vej, jeg havde jo smerterne til det... Og de fortsætter i nogen uger, som en anden skrev så er det fordi din livmoder arbejder, den skal jo udvide sig det næste lange stykke tid. Jeg får dem stadig i små niv om aftenen, og jeg er 17+6.

Det er værst om aftenen, fordi du har spist, og slapper af i maven, i løbet af dagen bruger du dine mavemuskler meget, og mærker dem bare som "alm mens smerter", men om aftenen får de lov til at strække sig, og så kan det gøre hammer ondt, men husk det er gode tegn.

Anmeld

5. juli 2010

Maria-s

Mange tak for jeres søde og opmunterende svar. Nu kan jeg gå glad i seng i aften

Beklager pylreriet, men det er rigtig dejligt at folk stadig gerne vil give deres erfaringer og råd videre.

TAK PIGER!

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Maria-s skriver:

ok... Havde godt læst om disse ligamentsmerter, men troede måske bare ikke at jeg allerede ville have sådanne nu... Så gik rundt her og blev helt nervøs over ingenting.. Men ok måske også kærestens reaktion i morges gør at jeg har været lidt trala i dag; vækkede ham i morges og sagde; "prøv lige at se" Det var så fordi den ene hundevaps var krøbet op til mig i løbet af morgenen og lå og puuuuttede sig ind til mig. Men min kæreste havde åbenbart været igang med en mindre behagelig drøm, for han skulle lige trække vejret og så sagde han; " nååå det er bare det. Jeg fik et helt chock, jeg troede du ville vise mig at du blødte..."

arrdr drøm som vi MEGET statser på ikke kommer til at gå i opfyldelse!

Han har jo fortalt den og så sker det ikke

Anmeld

5. juli 2010

Maria-s

mor_sabina skriver:

Han har jo fortalt den og så sker det ikke

Det er rigtigt. Det havde jeg helt glemt    Nogen der sagde overtroisk?? Neeeeeeeejjjjj  

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Maria-s skriver:

Det er rigtigt. Det havde jeg helt glemt    Nogen der sagde overtroisk?? Neeeeeeeejjjjj  

Det er vist lidt svært at undgå som gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.