Se lige vores lille snut... :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Mira0911

Hvordan pokker kan man ligge sådan i en klapvogn?! Hun må da få ondt i nakken eller noget...

Vi gik en tur ved Bork Havn for at se lidt af hvert rundt omkring... Julie blev rigtig træt under turen... Hun sad helt op, og var faldet i søvn, med hovedet hængende udover kanten... Så vi skyndte os at ligge klapperen ned, så hun kunne sove/ligge ordenligt...

Alligevel kunne hun ligge på de mest mystiske måder...

Her er lidt billeder fra hendes middagslur...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Valle81

Mega griner:0)

På de første tænker man........hmm av hun må få ondt - og så kommer man ned og ser det strittende ben og så måtte je bare grine højt:0)

Kææææææææææææææææææææft hun er sød:0)

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Griner...... Det er bare typisk børnesøvn det dér. Sådan kan vores unger også finde på at ligge

Anmeld

5. juli 2010

Happiness

Hun får sig da en rigtig dejlig lur

Og sikke hun kan bevæge sig i den klapvogn. Hvor er hun da bare dejlig! Især billedet med benet helt oppe!

Anmeld

5. juli 2010

Laulund87

Haha

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

hehehe dybt godnat

Anmeld

5. juli 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Mega griner:0)

På de første tænker man........hmm av hun må få ondt - og så kommer man ned og ser det strittende ben og så måtte je bare grine højt:0)

Kææææææææææææææææææææft hun er sød:0)

Jeg grinede også bare helt vildt bare da jeg skulle tage billederne... samtidig med at jeg var bange for at vække hende...

Hun er enorm skøn.... :)

Anmeld

5. juli 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Griner...... Det er bare typisk børnesøvn det dér. Sådan kan vores unger også finde på at ligge

Vildt som de kan ligge på de mest skøre måder... ;)

Anmeld

5. juli 2010

Mira0911

milla83 skriver:

Hun får sig da en rigtig dejlig lur

Og sikke hun kan bevæge sig i den klapvogn. Hvor er hun da bare dejlig! Især billedet med benet helt oppe!

Hun er bare kanon herlig... :)

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

sad stille og roligt og kiggede billeder og tænkte, jamen hun sover da meget sødt der - indtil jeg når ned til benet der stritter op og jeg vr færdig af grin. hvor ser det dog bare sjvot ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.