TIl ChristinaP:0) Stikkertøjet nærmer sig enden:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Så har jeg fået strikket sokker, vanter og cardigan og går igang med det sidste par helt brune nyfødte sokker. Det hele er klar til afsendelse på fredag - jeg sender det du behøver ikke komme og hente det:0) Og så har du det lørdag:0)

Har lige sat cardiganen på en af Asta's dukker så du kan fornemme hvordan den ser ud på:0)

Håber du kan lide det:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Ranarupta

Valle81 skriver:

Så har jeg fået strikket sokker, vanter og cardigan og går igang med det sidste par helt brune nyfødte sokker. Det hele er klar til afsendelse på fredag - jeg sender det du behøver ikke komme og hente det:0) Og så har du det lørdag:0)

Har lige sat cardiganen på en af Asta's dukker så du kan fornemme hvordan den ser ud på:0)

Håber du kan lide det:0)

Christina

Eeeej, hvor er det bare sødt og fint! 

Anmeld

5. juli 2010

Laulund87

Hvorfor skriver du ikke privat til hende? Så er der nok større chance for at hun ser det..

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Hvorfor skriver du ikke privat til hende? Så er der nok større chance for at hun ser det..

Det har jeg også gjort:0) Men jeg er ikke plus medlem så kan ikke vedhæfte billeder i pb:0)

Anmeld

5. juli 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Det har jeg også gjort:0) Men jeg er ikke plus medlem så kan ikke vedhæfte billeder i pb:0)

Okay

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

Sådan kommer sokkerne til cardigan til at se ud - jeg havde båndet derhjemme, men hvis du hellere vil have brun tråd så sig til:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.