Cykelstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

MorTilGustav

Ville lige høre hvor gamle jeres børn var, da I begyndte at køre med dem på cyklen? Og hvilken stol kan I anbefale?
Jeg har lige (langt om længe) fået købt mig en helt ny cykel efter at have kørt på min kære gamle (og for lille) konfirmationsgave i maaange år. Glæder mig til at komme ud og prøve den med lille Gustav bagpå i det herlige vejr  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

KarinaIda

MorTilGustav skriver:

Ville lige høre hvor gamle jeres børn var, da I begyndte at køre med dem på cyklen? Og hvilken stol kan I anbefale?
Jeg har lige (langt om længe) fået købt mig en helt ny cykel efter at have kørt på min kære gamle (og for lille) konfirmationsgave i maaange år. Glæder mig til at komme ud og prøve den med lille Gustav bagpå i det herlige vejr  

Jeg vil klart anbefale Bobike, og ved min kæreste vil det samme(han arbejder i en cykelbiks og med stole osv...) Jeg begyndte og køre med min datter på cyklen da hun var omkring 1½ år ca.... Og hun ELSKER bare at cykle, hun bliver stik tosset hvis hun ser cyklen og ikke må komme op og køre på den en tur!!

Anmeld

5. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

MorTilGustav skriver:

Vi har denne... Syntes den er hammer stabil da den sidder fast 3 steder på cyklen, den dingler slet ikke som man ser nogle af de andre mærker - der eksempelvis kun sidder fast cykelstel'ets saddel tingest.

http://www.bobike.nl/products/dk/bobike_maxi.htm?fluxmenu=m2____m10

Og tillykke med den nye cykel...

Men hvis denne var fremme da vi købte stol ville jag have valgt den.

http://www.bobike.nl/products/dk/bobike_maxi_tour.htm?fluxmenu=m13____m2

Anmeld

5. juli 2010

N&J

Jeg har også bobike, men startede allerede inden Nikita var et år, tror faktisk kun hun var 8 mdr., men havde ingen problemer med det.. jeg købte en (ny) online, den var billigere på nettet end hos cykelhandlerne.. 

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

Jeg mener Liva var 8-9 mdr. da jeg begyndte at cykle med hende.
Jeg har købt en cykelstol i Kvickly, aner ikke hvad den hedder, men jeg synes den er rigtig god.

Anmeld

6. juli 2010

Mizzangel

Vil ligesom de andre anbefale Bobike, det er super godt og stabilt, plus cykelhjemlen ikke kommer i vejen pga for høj ryg, som den gør på mange stole....

Begyndte allerede at cykle med min første søn bagpå, da han var 7 mdr. - det var den eneste mulighed for os på daværende tidspunkt. Nu ville jeg nok helst vente til 8-10 mdr. alt afhænging af hvor stabilt din søn sidder.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.