Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

NaFe

Sååå er vi hjemme igen efter 2 dejlige uger på Rhodos...

Vi har haft mellem 35-40 grader hver dag og ikke en eneste sky i sigte begge uger... Og feluca har bare taget varmen så godt, og rigtig fået sig lidt kulø'r på de eller så blege arme... Hun har badet dagen lang. Der var en børnepool med rutsje baner som hun bare drønede ned af...og helt uden badevinger eller noget. Bassinet var ca 60 cm så hun kunne jo godt bunde, og da jeg selv er svømmer og livredder så går jeg meget op i af hun lære af være i og inærheden af vand med respekt..det lære man ikke ved a de får vinger eller badering på... Blev helt forbavset over af alle gav deres forholdsvis store børn hele grejet på..for så lære de jo bare ingen ting... Og hun blev bare så god i løbet af ferien til bare af kunne være i vandet helt selv mens jeg sad på kanten...

Ja vi har ikke rigtig oplevet noget, har været der 2 gange før så jeg har set det hele...så det har bare været 2 uger ved poolen hele dagen og så ud og aften og nyden den gode græske mad...mums..de kan altså lave mad...

her er lidt billeder fra vores skønne ferie...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Ranarupta

Øj, lækre billeder!! 

Det ser ud til at have været en dejlig ferie...

Og hvor er søde Feluca bare blevet stor

Anmeld

5. juli 2010

sarahb

ihh hvor ser det bare ud til i har haft en fantastisk ferie..
Så lækkert..

Og hvor er hun bare lækker, den lille badenymfe.. Så smuk!!!!

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

ååårhhhh, det ser LÆKKERT ud !!!!

Og Feluca er bare så skøn at se på, lille kønne pige.
Det ser ud til at I rigtig har fået slappet af og nydt det. Dejligt! 

Anmeld

6. juli 2010

mama09

NaFe skriver:

Sååå er vi hjemme igen efter 2 dejlige uger på Rhodos...

Vi har haft mellem 35-40 grader hver dag og ikke en eneste sky i sigte begge uger... Og feluca har bare taget varmen så godt, og rigtig fået sig lidt kulø'r på de eller så blege arme... Hun har badet dagen lang. Der var en børnepool med rutsje baner som hun bare drønede ned af...og helt uden badevinger eller noget. Bassinet var ca 60 cm så hun kunne jo godt bunde, og da jeg selv er svømmer og livredder så går jeg meget op i af hun lære af være i og inærheden af vand med respekt..det lære man ikke ved a de får vinger eller badering på... Blev helt forbavset over af alle gav deres forholdsvis store børn hele grejet på..for så lære de jo bare ingen ting... Og hun blev bare så god i løbet af ferien til bare af kunne være i vandet helt selv mens jeg sad på kanten...

Ja vi har ikke rigtig oplevet noget, har været der 2 gange før så jeg har set det hele...så det har bare været 2 uger ved poolen hele dagen og så ud og aften og nyden den gode græske mad...mums..de kan altså lave mad...

her er lidt billeder fra vores skønne ferie...

uhhh dejlige ferie billeder.. Håber også vi snart kommer hjem med det 

Men ja er enig med dig, de skal lærer og ha respekt for vandet lige fra starten af... Det er vigtigst...

mmmm lyder som en lækker ferie..

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Sikke dejligt med en ferie

Det ser ud til at Feluca har hygget sig maks, og du har da også fået taget et par dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.