Så har vi ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Vingummien

Og det er super dejligt, 4 ugers ferie det skal bare nydes. Emil har bare sovet rigtig meget, og rigtig fladet ud.

Jeg har jo haft fødselsdag så holdte lidt fest her i lørdags, mega hyggeligt. Længe siden jeg har været så flad af grin som jeg var den aften, det trængte jeg sku til. Emil var pp overnatning ved hans onkel, og lørdga var de ved stranden og bade, og de havde rigtig hygget sig, og kunne næsten ik få ham med igen fordi han vil bade videre Er altså dejligt at de er så glade for hianden.
Søndag stod den på familie fest, min bedste blev 80 så der var vi ude og spise til middag, Emil fik rigtig rendt rundt og charmet sig ind

På lørdag skal vi på tur med kæresten, det skal sku nok blive hyggeligt, glæder mig helt vildt, og så lover de jo rigtig godt vejr.
Fik roser af ham i fredags har jeg sgu aldrig prøvet før, han er bare mega sød altså

Har lige lidt nye billeder af Emil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

grinbidderen

Tulipan skriver:

Og det er super dejligt, 4 ugers ferie det skal bare nydes. Emil har bare sovet rigtig meget, og rigtig fladet ud.

Jeg har jo haft fødselsdag så holdte lidt fest her i lørdags, mega hyggeligt. Længe siden jeg har været så flad af grin som jeg var den aften, det trængte jeg sku til. Emil var pp overnatning ved hans onkel, og lørdga var de ved stranden og bade, og de havde rigtig hygget sig, og kunne næsten ik få ham med igen fordi han vil bade videre Er altså dejligt at de er så glade for hianden.
Søndag stod den på familie fest, min bedste blev 80 så der var vi ude og spise til middag, Emil fik rigtig rendt rundt og charmet sig ind

På lørdag skal vi på tur med kæresten, det skal sku nok blive hyggeligt, glæder mig helt vildt, og så lover de jo rigtig godt vejr.
Fik roser af ham i fredags har jeg sgu aldrig prøvet før, han er bare mega sød altså

ej hvor lyder det bare dejligt at i har ferie i 4 uger det er jer velondt.. her hjemme går jeg bare hjemme lige pt så ferie kan jeg kalde det hihi men holder først ferie med familien her i uge 30-31..

og sikke nogen dejlige billeder og susanne du ser såå glad ud du stråler af lykke syntes jeg.. DEJLIGT med blomster

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Iih Sus. Hvor et dejligt indlæg.

Jeg er rigtig glad på dine vegne mht. kæresten. Du fortjener det!

Og fedt for Emil med sådan en onkel, som han kan pjatte og hygge sig sammen med.

Og skøøøøønt med 4 ugers ferie nu. Nyd det!!

Dejligt at du havde en god fødselsdag
....og endnu et stort tillykke med det kvarte hundrede år.

Stort kram herfra,
Katrine.

Anmeld

6. juli 2010

sarahb

ej hvor dejligt..

HALLO HALLO... hvad er jeg gået glip af, kæreste??? Må jeg lige høre...

Anmeld

6. juli 2010

mama09

Tulipan skriver:

Ja kæreste?? der er jeg også gået glip af noget - men dejligt du har fundet sådan en gentleman, det fortjener du/i Dejlige billeder og god ferie - nyd det

Anmeld

6. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Iih Sus. Hvor et dejligt indlæg.

Jeg er rigtig glad på dine vegne mht. kæresten. Du fortjener det!

Og fedt for Emil med sådan en onkel, som han kan pjatte og hygge sig sammen med.

Og skøøøøønt med 4 ugers ferie nu. Nyd det!!

Dejligt at du havde en god fødselsdag
....og endnu et stort tillykke med det kvarte hundrede år.

Stort kram herfra,
Katrine.

HEhe mange tak, føler mig jo helt gammel når du siger sådan .P

Anmeld

6. juli 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

ej hvor lyder det bare dejligt at i har ferie i 4 uger det er jer velondt.. her hjemme går jeg bare hjemme lige pt så ferie kan jeg kalde det hihi men holder først ferie med familien her i uge 30-31..

og sikke nogen dejlige billeder og susanne du ser såå glad ud du stråler af lykke syntes jeg.. DEJLIGT med blomster

Ja blev jo helt overrasket da jeg fik dem

Anmeld

10. juli 2010

lion

Tulipan skriver:

Ja 4 ugers ferie er bare dejligt.

Nu er jeg jo på barsel så det er jo lidt ferie. Cassandra har nu været 1 uge hjemme ud af 5.

Hvor er det skønne billeder af jer.

Godt at du hyggede dig d. 3 Juli.

Dejligt med roser.

Hvordan sover Emil om dagen? Jeg tænkte jo på 1 uge sammen med Cassandra om jeg skal "træne" til noget bestemt sove mønstre

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja 4 ugers ferie er bare dejligt.

Nu er jeg jo på barsel så det er jo lidt ferie. Cassandra har nu været 1 uge hjemme ud af 5.

Hvor er det skønne billeder af jer.

Godt at du hyggede dig d. 3 Juli.

Dejligt med roser.

Hvordan sover Emil om dagen? Jeg tænkte jo på 1 uge sammen med Cassandra om jeg skal "træne" til noget bestemt sove mønstre

Uh Emil sover ca fra 10-11 stykker og så 2-3 timer frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.