Hun "går"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Barbamama

Jubii er lige helt vildt stolt. Carla har gået mens vi holdt hende i hænderne! Det gjorde hun for første gang i går. Hun har ellers bare stået og svajet lidt, men så i går tog fanden ved hende. Og så stavrede hun ellers derudaf. He he...

Og forresten så var vi jo oppe ved lægen i fredags. Vi var ikke inde ved vores egen læge, men en praktikant. Hun mente ikke at Carla var hypermobil, men hun ville lige holde øje med det og så ville hun gerne se hende igen d. 16.aug. Hvis hun er i tvivl vil hun have en børnelæge til at kigge på hende. Det håber jeg lidt for man er sgu sådan lidt "snobbet" på det område. Hun er jo BARE en praktikant, så hvad ved hun? Jeg håber dog hun har ret. Jeg syntes bare nærmest ikke hun rørte ved hende da hun undersøgte hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Vingummien

Ej hvor er hun sej

Håber hende praktikanten har ret. Syntes nogle gange de gør det bedre en ens læge, fordi de vil gøre alt perfekt

Anmeld

5. juli 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Ej hvor er hun sej

Håber hende praktikanten har ret. Syntes nogle gange de gør det bedre en ens læge, fordi de vil gøre alt perfekt

He he sådan havde jeg ikke lige tænkt på det. God vinkel

Anmeld

5. juli 2010

Bondepigen

Wauw hvor er hun cool!!!

Håber ikke Carla er hypermobil...

Anmeld

5. juli 2010

mama09

michella80 skriver:

Jubii er lige helt vildt stolt. Carla har gået mens vi holdt hende i hænderne! Det gjorde hun for første gang i går. Hun har ellers bare stået og svajet lidt, men så i går tog fanden ved hende. Og så stavrede hun ellers derudaf. He he...

Og forresten så var vi jo oppe ved lægen i fredags. Vi var ikke inde ved vores egen læge, men en praktikant. Hun mente ikke at Carla var hypermobil, men hun ville lige holde øje med det og så ville hun gerne se hende igen d. 16.aug. Hvis hun er i tvivl vil hun have en børnelæge til at kigge på hende. Det håber jeg lidt for man er sgu sådan lidt "snobbet" på det område. Hun er jo BARE en praktikant, så hvad ved hun? Jeg håber dog hun har ret. Jeg syntes bare nærmest ikke hun rørte ved hende da hun undersøgte hende.

Håber da hun har ret

Fedt så har i snart en løbende tøs med krudt i røven

Anmeld

6. juli 2010

Barbamama

Ja jeg håber også hun snart stavrer rundt af sig selv. Og hun VIL bare IKKE kravle. Når vi lægger hende på maven får hun bare sat sig op og så gumper hun ellers hele huset rundt. He he

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Sådan Carla

Det tyder da på at sundhedsplejeksen tog fejl

Anmeld

6. juli 2010

Barbamama

Karo skriver:

Sådan Carla

Det tyder da på at sundhedsplejeksen tog fejl

Ja det håber jeg virkelig!

Anmeld

6. juli 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Hvor er det bare flot at hun alleder kan gå ved hjælp.... tiden flyver bare afsted... bare vent før du ser dig om er hun i hele huset

Anmeld

7. juli 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er det bare flot at hun alleder kan gå ved hjælp.... tiden flyver bare afsted... bare vent før du ser dig om er hun i hele huset

Ja det håber jeg!!!! He he.... Hun skal nok lære det lige pludselig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.