hmmm vi giver ikke om alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

mama09

uden kamp Så Abdi tager til københavn imorgen og hele ugen ud og kæmper for det skide visum Hvis det ikke lykkes skal vi af med rejsen i næste uge..

Men venligst KRYDS FINGER og TÆER OG SEND HELD..

Og undskyld jeg skriver om det hele tiden, men fylder vores liv pt - vi viiiiillll på ferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

ooo

Det er helt i orden at du skriver om det herinde, vi er jo også nysgerrige efter at høre hvordan det går.

Jeg krydser fingre, tæer og ben for at Abdi får det visum, så I kan komme afsted på jeres drømmeferie.

Anmeld

5. juli 2010

msax

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at de kommer til fornuft derinde på ambassaden.

SMIL Mette 35+5

Anmeld

5. juli 2010

mama09

Metchen skriver:

Det er helt i orden at du skriver om det herinde, vi er jo også nysgerrige efter at høre hvordan det går.

Jeg krydser fingre, tæer og ben for at Abdi får det visum, så I kan komme afsted på jeres drømmeferie.

takkk, han mener han har held imorgen hihi

Anmeld

5. juli 2010

mama09

msax skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at de kommer til fornuft derinde på ambassaden.

SMIL Mette 35+5

ja håber jeg virkelig også

Anmeld

6. juli 2010

sarahb

håber virkelig de tager sig sammen der inde, det er jo helt fucked at de opfører sig sådan..

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

6. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

håber virkelig de tager sig sammen der inde, det er jo helt fucked at de opfører sig sådan..

ja giga - har så ondt i maven idag - håber håber håber

Anmeld

6. juli 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

TAK Håber det hjælper

Anmeld

6. juli 2010

mama09

what tha fuck? jeg kom igennem til Ambasaden, de har først en tid d. 23 kl 15?? vi skal afsted d. 24 tør vi???? De lovede vi vil få det der... Hmmmmmmmm men abdi er på vej derover alligevel nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.