tabt mig 3 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

katrine26

Hejsa. var på vægten idag og kunne se jeg har tabt mig over 3 kg siden jeg blev med rogn, er i dag 21 uger henne.

Mit spørgsmål er så er der andre herinde som har oplevet at tabe sig i steden for at tage på.

Gå nemlig og tænker på nogle gange om jeg ikke spiser nok. altså syntes selv når jeg tænker over det at jeg spiser ok har dog endnu ikke haft (ædeflip) som jeg syntes mange snakker om.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

K&S

katrine26 skriver:

Hejsa. var på vægten idag og kunne se jeg har tabt mig over 3 kg siden jeg blev med rogn, er i dag 21 uger henne.

Mit spørgsmål er så er der andre herinde som har oplevet at tabe sig i steden for at tage på.

Gå nemlig og tænker på nogle gange om jeg ikke spiser nok. altså syntes selv når jeg tænker over det at jeg spiser ok har dog endnu ikke haft (ædeflip) som jeg syntes mange snakker om.

Katrine26

Hejsa

Jeg havde kvalme de første 4½ måned og tabte mig lige knap 10 kilo - jeg er nu 33+6 og har kun taget 5 kilo på igen, så har stadig 5 kilo til startvægten. Jeg spurgte jordemoderen om det var okay og hun sagde at baby tager det baby har brug for - så jeg skulle bare nyde det, for det bil betyde mindre, jeg skal kæmpe med at smide bagefter  

Så jeg vil bare sige NYD DET - og hvis læger og jordemødre mener det ikke er okay, er jeg sikker på de nok skal fortælle dig det

Katja

Anmeld

5. juli 2010

4kløver

Nu ved jeg ikke hvad du vejer. Men jeg kan fortælle dig om mig. Min den første tabte jeg 5kg blev så godt nok indlagt da jeg lå på 50kg og mere fordi jeg ikke tog meget på tror jeg i alt tog 5kg på og denne gang(nr4) gik jeg fra 52 til 56kg så det er ikke alle der tager meget på.. æde flip har jeg aldrig haft.. Har hørt fra mange der har lidt på sidebene at de godt kan tabe sig..

Anmeld

5. juli 2010

oo

jeg tabte mig omkring 5 kg de første 9 uger af graviditeten pga kvalme og opkastninger. nu er jeg i 26. uge og har taget 1 kg på og har talt med jordemoderen om det til begge aftaler og ja, som der står ovenfor, så er det ikke et problem at man taber sig, så længe man ikke forsøger at tabe sig ved fx at sulte sig selv. det sker jo lidt nogle gange når man lider meget af opkastninger, men babyen skulle gerne sørge for at få hvad den skal bruge og så er det "bare" dig der står tilbage uden de store madrationer i kroppen

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

Hey - sålænge du er sund og rask, burde alt være okay, men du skal nok tage lidt på og ikke tabe dig mere under resten af graviditeten  jeg tabter mig ikke. Men jeg har hverken under den første eller nuværende graviditet haft ædeflip

Anmeld

5. juli 2010

katrine26

tak for alle de dejlige svar.

Har det endelig også fint med at jeg ikke har taget på da jeg nemlig ikke er en lille nips ting, men kan godt engang i mellem blive lidt bekyrmet over det nå jeg sådan tænker på det.

Ved godt at babyen tager det den skal bruge. jeg er bare den først i min omgangs kreds som ikke har tage noget på endnu under min graviditet og har heller ikke den største mave ( kan faktisk godt skjule den endnu med noget tøj ).

og tror endelig bare  jeg har haft den opfattelse at når man er gravid så får man en godt mave og tager på for det er det som jeg har oplevet i veninde kredsen. Men heldigvis såer vi alle jo forskellige.

katrine26 

Anmeld

5. juli 2010

Margorie

Jeg er også 21 uger henne- har tabt ca 6 kg indtil videre.. Så længe man ikke bliver undervægtig er det okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.